AZ

"Bakcell" işçi axtarır - VAKANSİYA

 

2af9411b08ea26fe3251308df2083543.jpg
15.10.2021 14:00

Key Accounts Senior Specialist

 

About the vacancy

 

Function : B2B Sales

 

Work graphic : Standard

 

Employment type : Permanent

 

Deadline to apply : 25.10.2021

 

Your main job responsibilities:

 

*To ensure Bakcell market share increase in corporate segment

 

*To retain existing active key accounts and increase revenue by selling additional services

 

*To deliver company products and services to key accounts and ensure their usage

 

*To prepare relevant reports

 

*To fulfill assigned tasks as per sales plan

 

*To deliver request of key accounts on time

 

*To proceed with market research

 

*To analyze the needs of the customers

 

Your education and work experience:

 

*University Degree

 

*2-3 years of work experience in Corporate Sales or Customer Services (Work experience in Banking or Insurance sphere on relevant field is preferable)

 

Your skills and competencies:

 

*Communication skills

 

*Negotiation skills

 

*Teamwork and collaboration

 

*Knowledge of MS Office Programs

 

*Fluent knowledge of Azerbaijani, Russian and English languages

 

*Driving licence category ‘’B’’

 

How to apply?

 

Please send your CV to jobs@bakcell.com e-mail address.

 

Applications without “Key Accounts Senior Specialist ‘’ in e-mail subject will not be considered.

 

Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.


Əsas müştəri qrupları ilə iş üzrə aparıcı mütəxəssis

 

Vakansiya haqqında

 

Funksiya : B2B Satış

 

İş qrafiki :Standart

 

İş müddəti: Daimi

 

Son müraciət tarixi : 25.10.2021

 

Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

 

*Bakcell şirkətinin korporativ seqmentdə bazar payının artırılmasını təmin etmək

 

*Mövcud əsas müştəri qruplarını qoruyub saxlamaq və şirkətlərə əlavə xidmətlər təklif etməklə gəlirləri artırmaq

 

*Şirkətin təqdim etdiyi məhsul və xidmətləri əsas müştəri qruplarına çatdırmaq və onların istifadəsini təmin etmək

 

*Müvafiq hesabatlar hazırlamaq

 

*Təyin olunmuş satış planına əsasən hədəfləri yerinə yetirmək

 

*Əsas müştəri qruplarının sorğularını vaxtında cavablandırmaq

 

*Bazar araşdırmasını həyata keçirmək

 

*Müştərilərin tələblərini təhlil etmək

 

Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:

 

*Ali təhsil

 

*Korporativ Satış və ya Müştəri Xidmətləri sahəsində 2-3 il iş təcrübəsi (Bank və ya Sığorta sahəsində müvafiq təcrübə üstünlük hesab olunur)

 

Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:

 

*Ünsiyyət qurma bacarığı

 

*Danışıqlar apara bilmək qabiliyyəti

 

*Komanda işi və əməkdaşlıq

 

*MS Office Proqramlarını bilmək

 

*Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini səlis bilmək

 

*‘’B’’ kateqoriya sürücülük vəsiqəsi

 

Müraciət etmək üçün:

 

CV-nizi jobs@bakcell.com e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik

 

Başlıqda “Əsas müştəri qrupları ilə iş üzrə aparıcı mütəxəssis’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.

 

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

VAKANSİYA bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox