AZ

Peugeot Polyqon Konsepti: Gələcəyə İşıq Tutmaq 208

 

f2dca8af2e6dc629be729a1df29f660a.jpeg
13.11.2025 13:46

Peugeot Polyqon Konsepti 2027-ci ilə planlaşdırılan yeni 208-i təqdim edir. Bu futuristik avtomobil "Hypersquare" kvadrat sükan çarxı ilə seçilir.

 

Peugeot, 2027-ci ildə təqdim edilməsi gözlənilən yeni 208 modeli üçün texnoloji infrastrukturu nümayiş etdirən Peugeot Polygon Konsepti ilə bir daha diqqətləri üzərinə çəkdi. Bu futuristik dizayn mərkəzi "Hypersquare" kvadrat sükan çarxı və "steer-by-wire" texnologiyası üzərində cəmlənmişdir.

 

Peugeot Polygon Concept və "Hypersquare" sükanı

 

Fransız avtomobil istehsalçısı uzun müddətdir ki, futuristik konsept avtomobilləri ilə gələcəyə baxışını nümayiş etdirib. Poliqon Konsepti bu ənənəni davam etdirir, 2027-ci ildə buraxılması planlaşdırılan üçüncü nəsil 208-də və 2028-ci ildə yeni 2008 modelində görəcəyimiz texnologiyaları nümayiş etdirir. Bu yeniliklər arasında ən əsası "Hypersquare" rəqəmsal toxunmaya həssas kvadrat sükan çarxıdır.

 

Sükanla tel texnologiyası nədir?

 

Hypersquare sükan sisteminin ən mühüm xüsusiyyəti onun "sükandan-teldən" texnologiyasıdır. Bu sistem sükan və təkərlər (sükan sütunu) arasında ənənəvi mexaniki əlaqəni aradan qaldırır. Bunun əvəzinə bütün əmrlər tamamilə elektron şəkildə ötürülür. Peugeot bu texnologiyanın illərdir aviasiya sənayesində təhlükəsiz şəkildə istifadə edildiyini və potensial etibarlılıq problemlərini həll etməyi hədəflədiyini bildirir.

 

Aşağı sürətli manevr qabiliyyəti

 

Bu yeni sistem xüsusilə aşağı sürətlə sürmə rahatlığını yaxşılaşdırmaq məqsədi daşıyır. Standart sükan tam dönmə üçün təxminən üç dəfə fırlansa da, Hypersquare sükan çarxının maksimum fırlanma bucağı hər iki istiqamətdə cəmi 170 dərəcə olacaq. Bu, sürücülərə əllərini sükandan çəkmədən tez və daha az səylə park etmək və ya geri dönmə kimi manevrləri yerinə yetirməyə imkan verir.

 

Gələcək i-Kokpit Dizaynı

 

Polygon konseptinin interyeri texnoloji yeniliklərin sükan çarxı ilə məhdudlaşmadığını nümayiş etdirir. Alətlər çoxluğu və ya multimedia interfeysi üçün ənənəvi ekran yoxdur. Bunun əvəzinə, bütün məlumatlar 24 sm genişlikdə və 74 sm hündürlükdə (təxminən 31 düym) baş üstü ekran vasitəsilə birbaşa ön şüşəyə proqnozlaşdırılır. Bu minimalist yanaşma sürücüyə diqqətini yola saxlamağa imkan verir.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox