AZ

Hyundai IONIQ 6 N üzə çıxdı!

 

ed0aa63867102f8be3c0df7326554f89.jpg
14.11.2025 14:52

Hyundai tərəfindən hazırlanmış performans avtomobili olan IONIQ 6 N tam təfərrüatı ilə ortaya çıxdı. Burada təfərrüatlar və daha çox şey var.

 

Hyundai-nin yüksək performanslı N bölməsi nəhayət ki, özünün çoxdan gözlənilən ən son yaradılması olan Hyundai IONIQ 6 N-nin bütün detallarını nümayiş etdirdi. O, kənardan brendin sadələşdirilmiş “elektrik tənzimləyicisi” sedanına bənzəsə də, bu versiya sırf trek fokuslu heyvan kimi dizayn edilib.

 

Elektrikli heyvan trek üçün hazırdır!

 

IONIQ 6 N, tənqidi bəyənilən IONIQ 5 N-nin ən yaxşı tərəflərini götürür və onu tam yeni aparat və proqram təminatı ilə gücləndirərək onu on birə çatdırır. Şirkət hazırda jurnalistlərə avtomobili Koreya Beynəlxalq Circuit-də sınaqdan keçirməyə icazə verir və 2026-cı ilin əvvəlində onun qlobal bazara çıxarılmasını rəsmən təsdiqləyib.

 

Elektrikli avtomobillərə gəldikdə, ilk sual həmişə güclə bağlıdır və IONIQ 6 N gözləntiləri daha çox doğruldur. Onun iki mühərrikli sistemi standart olaraq 609 at gücü (448 kVt) istehsal edir. Lakin “N Grin Boost” düyməsini sıxmaqla 10 saniyəyə tam 650 at gücü (478 kVt) və 770 Nm fırlanma anı əldə edilir.

 

Bu, sedana N Launch Control-dən istifadə etməklə cəmi 3,2 saniyəyə 0-dan 100 km/saat sürətlənməyə imkan verir və maksimal sürəti 257 km/saat təşkil edir. Güc biri öndə 166 kVt, digəri isə arxada daha güclü 282 kVt olan iki mühərriklə təmin edilir və avtomobilə arxa təkər hissi verir.

 

Bununla belə, Hyundai-nin N markası təkid edir ki, onun avtomobilləri düz xətt sürəti deyil. Avtomobillər üç standarta cavab vermək üçün hazırlanmışdır: "Corner Rascal", "Racetrack Capability" və "Everyday Sportscar".

 

"Corner Rascal" təyinatına uyğun yaşamaq üçün IONIQ 6 N-nin kuzovu və şassisi standart avtomobildən xeyli sərtdir. Mühəndislər çərçivəni daha da sərtləşdirərək onlarla əlavə qaynaq və daha çox struktur yapışdırıcı əlavə etdilər. Bu, tamamilə yenidən işlənmiş asqının öz vəzifələrini tam yerinə yetirməsinə imkan verir.

 

Hyundai başa düşür ki, bir çox sürücü benzin mühərrikinin gurultusu və mexaniki hissini əldən verir. Buna görə də IONIQ 6 N bir sıra ağıllı fəndlərlə təchiz edilmişdir.

 

N e-Shift: Bu virtual ötürmə sistemi dişlilər və sürət məhdudlaşdırıcısı (qırmızı xətt) arasında təkanlarla tamamlanan 8-pilləli ikili muftalı transmissiya hissini təqlid edir.

N Active Sound+: Bu sistem 10 dinamik vasitəsilə futuristik, motor idmanından ilhamlanmış və hətta reaktiv qırıcıya bənzər səsləri vurur.

N Drift Optimizer: Bu xüsusi rejim avtomobilin bucağını və təkər sürüşməsini idarə edir, bütün bacarıq səviyyələrində olan sürücülərə mükəmməl sürüşməni həyata keçirməyə kömək edir.

 

Hətta trasa hazır avtomobilin real dünya təcrübəsinə ehtiyacı var. Hyundai IONIQ 6 N hələ də EV-dir və bu, batareyanın idarə olunması deməkdir. Avtomobil böyük 84,0 kVt-saat batareya paketi ilə təchiz edilib və onun qabaqcıl 800 voltluq arxitekturası sayəsində inanılmaz sürətlə enerji doldura bilir. 350 kVt DC sürətli şarj cihazına qoşulduqda batareya cəmi 18 dəqiqə ərzində 10%-dən 80%-ə qədər doldurula bilir.

 

IONIQ 6 N xarici görünüşünə görə öz performansını qoruyur. Standart avtomobildən daha geniş olan avtomobil eksklüziv HN Pirelli P-Zero şinlərinə bükülmüş 20 düymlük saxta alüminium diskləri yerləşdirmək üçün 1,94 metr eninə malikdir.

 

4,93 metr uzunluğundakı avtomobil aqressiv yeni bamperlərə malikdir, lakin ən nəzərə çarpan dəyişiklik avtomobil idmanından ilhamlanan kütləvi, qu quşu boyunlu arxa qanaddır. Bu qanad, digər aerokomponentlərlə birlikdə avtomobilə 0,27 Cd aşağı sürtünmə əmsalı əldə etməyə kömək edir və yüksək sürətli sabitlik üçün kifayət qədər aşağı güc yaradır.

 

İnteryer baxımından atmosfer tamamilə biznes yönümlüdür, qara fonda "Performans Mavisi" vurğuları var. Dərin gücləndirilmiş yarış oturacaqları Alcantara zamşa və dəri ilə örtülmüşdür və imza N sükanında xüsusi sürmə rejimləri üçün iki "N" düyməsi var.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox