Elektron poçt: Maraqlı Faktlar

İlk elektron poçtun meydana çıxmasından 50 il keçir. Əvvəllər elektron poçt böyük şirkətlər üçün nəzərdə tutulmuşdu. 90-cı illərdə internetin inkişafı elektron poçtun demək olar ki, hər evdə görünməsində və əsas rəqiblərini kölgədə qoymasında mühüm rol oynadı.
Elektron poçtun üstünlükləri
Elektron poçt ünvanında bir poçt qutusunun nə olduğunu hər kəs bilir. Əksər insanlar müntəzəm poçtdan yalnız real şeyləri göndərmək üçün istifadə edirlər. Şəxsi yazışmalar getdikcə elektron poçt vasitəsilə baş verir. Poçt şöbələrinin virtual analoqu böyük tələbatdır. Bu, bir neçə üstünlüklə bağlıdır:
1. Rahatlıq - dostdan xəbər almaq üçün xüsusi bir quruma getməyə ehtiyac yoxdur;
2. Süksək sürət və vaxta qənaət - çatdırılma bir neçə saniyədə həyata keçirilir, gecikmələr olduqca nadirdir və qısa müddət ərzində aradan qaldırılır;
3. Pul ödəməyə ehtiyac yoxdur;
4. Bir çox funksiya cəmləşib - müxtəlif mesaj qrupları üçün qovluqlar verilir; bir məktubu bir neçə istifadəçiyə göndərmək imkanı var;
5. Sənədlərin surətləri daxil olmaqla müxtəlif növ sənədləri əlavə etmək imkanı.
Siyahını hələ davam etdirmək olar. Bu siyahılar e-poçtun faydalarının nə olduğunu başa düşmək üçün kifayətdir. Ona səriştəli marketoloq e-poçt ünvanlarının məlumat bazasından biznesi təşviq etmək və bundan daha çox qazanc əldə etmək üçün istifadə edir.
Psixologiya və Ünvan
Gündən-günə internetdə məlumatlar artır. Virtual dünyada şəxsi və işgüzar ünsiyyətlər yaranır. Psixoloqlar bildirirlər ki, hətta həmsöhbətlər tez-tez elektron ünvanı kimi detala diqqət yetirirlər. Elektron ünvan yaradarkən hər bir şeyin nəzərə alınması vacibdir. Əgər bu poçt ünvanı iş və ya bir iş ortağı tapmaq üçün yaradılıbsa, əsl adınızı və soyadınızı istifadə etmək daha yaxşıdır.
Bir elektron poçt ünvanının adı haqda bir çox variant var. Ancaq əsas qaydalara əməl etməlisiniz:
1. Qeyri-adi sözlərdən çəkinin;
2. Fəaliyyətinizi və ya hobbinizi əks etdirin;
3. Doğum tarixini, nömrələrdən istifadə edərkən tətbiq etməyin - fırıldaqçılar şəxsi məlumatlardan istifadə edə bilərlər.
SPAM – "Konservləşdirilmiş ət"
Əvvəllər bütün binaların bloklarında poçt qutuları vardı və bəzən lazımsız vərəqələrlə doldurulardı. Təəssüf ki, bu, virtual poçt üçün də keçərlidir. Bu cür məktublar üçün xüsusi bir ad var - "SPAM". Maraqlısı budur ki, "SPAM" sözü Amerika ştatlarının sakinlərini olduqca bezdirən konservləşdirilmiş ət üçün reklamdan götürülüb. Buna görə, söz tez bir zamanda ümumişlək sözə çevrildi. 1998-ci ildə rəsmi olaraq Oxford lüğətinə İngilis dilindəki sözlər siyahısına daxil edildi.
Elektron poçtdakı spamın nə olduğu isə Harry Tverk sayəsində məlum oldu. Kompüterlərin kommersiya təklifi ilə ilk poçt göndərişi 3 may 1978-ci ildə hazırlanmışdı. O zaman bunu 600 istifadəçi oxuya bildi.
Maraqlı faktlar
1. @ simvolu fərqli bir təyinata malikdir: it - ruslar üçün, kiçik ilbiz - italyanlar üçün, gövdəsi olan bir it - isveçlilər üçün; məşhur adları - siçan quyruğu, yuxulu pişik, tırtıl, ördək balası.
2. Hər il elektron poçt resurslarından 247 milyard mesaj keçir.
3. Rey Tomplenson ilk test məktubunu 1972-ci ildə göndərib və 1976-cı ildə Böyük Britaniyanın kraliçası Yelizaveta ilk istifadəçi olub.
4. 1991-ci il kosmosdan elektron poçtla göndərilən ilk mesajla yadda qaldı.
5. ABŞ təşkilatlarının demək olar ki, 40%-i işçilərinin poçt mesajlarını izləyir.
6. Serverlər inkişaf etməyə davam edir və onlara olan tələbat daim artır. Uzun müddət mövcud olmasına baxmayaraq, bu ünsiyyət yolunda rəqabət yoxdur.
7. Elektron poçt faksların və poçt şöbələrinin nüfuzuna böyük ziyan vurub. Ondan şəxsi və işgüzar yazışmalar üçün istifadə olunur. Məktublar Yerdən və kosmosdan göndərilir.
Şəfiqə RƏŞİD