AZ

ChatGPT Axtarışa Əsaslanan Reklam Sistemini Sınayır!
 

664f67e008062e535d7a38d7bce3d56a.jpg
01.12.2025 13:00

OpenAI, ChatGPT üçün yeni gəlir axını axtararkən axtarışa əsaslanan reklam sistemini sınaqdan keçirməyə başlayıb. Təfərrüatlar bunlardır.

 

ChatGPT, OpenAI, intihar, süni intellekt

 

OpenAI, xüsusilə axtarışla əlaqəli cavablar üçün ChatGPT üçün reklam sistemi hazırlayırmış kimi görünür. Bu ipucları mühəndis Tibor Blaho Android beta tətbiqinin 1.2025.329 versiyasını yoxladıqda ortaya çıxdı. Tətbiq kodunda reklam yerləşdirmə formatlarına və alış-veriş tərzində sponsorluq kartlarına erkən istinadlar var. Bu, OpenAI-nin hələlik axtarış qatına diqqət yetirərək fərqli bir gəlir axınını sınaqdan keçirdiyini göstərir.

 

Sponsorluq edilmiş məzmun ChatGPT-də necə görünəcək?

 

Ən son ChatGPT Android beta versiyası, ChatGPT vebdən məlumat çıxardıqda reklamların necə təşkil edilə biləcəyini göstərən daxili markerləri ehtiva edir. Bu markerlər sponsorluq edilmiş məhsul kartları və sürüşdürülə bilən siyahılar üçün bölmələri müəyyən edir. Bu, reklamların əsasən əsas söhbət interfeysində deyil, süni intellektlə işləyən axtarış cavablarının bir hissəsi kimi göstərildiyini göstərir. Buna görə də, istifadəçilər axtarışla zənginləşdirilmiş cavablara baxarkən alış-verişlə əlaqəli sponsorluq kartlarını və ya sürüşdürülə bilən panelləri görməyə başlaya bilərlər.

 

Koddakı bəzi sətirlər pərakəndə satış və ya məhsul siyahılarını birləşdirə və onları süni intellektlə işləyən axtarış cavabları ilə dinamik şəkildə göstərə bilən bazarla əlaqəli məzmun lentlərinə işarə edir. Bu, OpenAI-nin reklamverənlərə məhsula yönəlmiş materialları kart və ya karusel formatlarında paylaşmağa imkan verəcək çərçivə qurduğunu göstərir.

 

Beta versiyasında bu cür markerlərin olması tam yayımdan daha çox sistemin sınaqdan keçirilməsini və hazırlanmasını nəzərdə tutur. OpenAI hələ ictimaiyyətə açıqlama verməyib və heç bir zaman xətti paylaşılmayıb.

 

ChatGPT gündəlik milyardlarla sorğunu emal edir və platformaya ümumi ziyarətlərin hər ay milyardlarla nəfərə çatacağı təxmin edilir. Hindistanda aktiv istifadəçilərin sayı ən yüksəkdir və OpenAI-yə axtarışa yönəlmiş reklamları sürətlə miqyaslandırmaq üçün geniş auditoriya bazası təqdim olunur.

 

Yalnız açar sözlərə əsaslanan reklamlar göstərən ənənəvi axtarış platformalarından fərqli olaraq, söhbət süni intellekt istifadəçi niyyətini sorğu strukturundan, son izləmə suallarından və söhbət mövzularından çıxara bilər. Bu, reklam hədəfləməsinin ümumi maraq əsaslı sistemlərdən daha dəqiq olmasına imkan verir.

 

Axtarış reklamları istifadəçi alış niyyətini açıq şəkildə bildirdikdə, məhsulları müqayisə etdikdə, qiymətlər barədə sorğu etdikdə və ya seçimlər axtardıqda ən yaxşı nəticə verir. Süni intellekt çatbotları təbii olaraq bu siqnalları real vaxt rejimində aşkar etmək üçün uyğundur. Bu, OpenAI-yə, xüsusən də məhsul seçimi ilə idarə olunan axtarışlar üçün daha az müdaxiləli və daha uyğun hiss olunan bir reklam sistemi yaratmağa kömək edə bilər. Bununla belə, istifadəçi səviyyəsində hədəfləmə qabiliyyəti, xüsusən də istifadəçilər tövsiyələrin və ya sponsorluq edilmiş kartların necə seçildiyindən tam xəbərdar olmadıqda, məxfilik və etibarlılıqla bağlı əsaslı narahatlıqlar doğurur.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox