2026 Porsche Cayenne Electric Yolsuzluq Qabiliyyəti ilə Gəlir!
Porsche tərəfindən hazırlanan 2026 Porsche Cayenne Electric, istifadəçilərə müstəsna yolsuzluq qabiliyyəti təqdim edəcək.
2026 Porsche Cayenne Electric
Yüksək performanslı nəqliyyat vasitələrinə baxışımızı dəyişdirən elektrik enerjisinə keçid, 2026 Porsche Cayenne Electric ilə zirvəyə çatır. Ənənəvi mühərriklər yolsuzluq macəralarında üstünlük təşkil etsə də, Porsche, yeni nəsil lüks SUV-un benzin modelinin möhkəmliyinə nəinki uyğun gələcəyinə, həm də onu üstələyəcəyinə əmindir.
Səhrada Performans Gözləntiləri Aşır
Porsche Cayenne model xəttinin vitse-prezidenti Maykl Şetsl, yeni EV-nin yanma mühərrikli həmkarından "əhəmiyyətli dərəcədə daha yaxşı" yolsuzluq olduğunu cəsarətlə iddia etdi. Bu iddia, macəra nəqliyyat vasitələrinin gələcəyinin şübhəsiz ki, elektrikli olduğunu göstərir.
Porsche, Cayenne Electric avtomobilini Almaniyadakı Weissach tədqiqat mərkəzindəki qabaqcıl kompüter simulyasiyalarından tutmuş Yaxın Şərqdəki ağır səhra sınaqlarına qədər intensiv sınaqlara məruz qoydu. Schaetzle, avtomobilin Dubay qum təpələrindəki performansının inkişaf qrupunun gözləntilərini aşdığını təsdiqlədi. EV platformasının ani, incə tənzimlənmiş güc təchizatı bu transformasiyanın açarı idi.
Schaetzle, sürücülərin dik qum təpələrinə çıxa bilmələrinin asanlığını vurğuladı və izah etdi ki, güc çıxışını "mükəmməl şəkildə modulyasiya etmək" qabiliyyəti ənənəvi yanma mühərrikli modellə müqayisədə sürücülük təcrübəsini əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdırır. Bu yüksək texnologiyalı səhra baletinə kiçik, istehzalı bir qeyd: Yolsuzluq manevrləri üçün vacib bir işarə olan təkər fırlanmasını eşitmək üçün sürücülər səssiz EV-lərdə təbii olaraq təklif olunmayan səs rejimini əl ilə aktivləşdirməlidirlər.
Ən yüksək səviyyəli Cayenne Turbo Electric, indiyə qədər istehsal edilmiş ən güclü istehsal Porsche SUV tituluna sahibdir. Bu yüksək performanslı model, Launch Control işə salındıqda 850 kVt (1156 PS) və böyük 1500 Nm fırlanma anı istehsal edir.
Bu həddindən artıq güc təbii ki, çəki baxımından əlverişsizdir. Turbo Electric həmçinin indiyə qədər istehsal olunmuş ən ağır Porsche avtomobili tituluna malikdir və 2645 kq ağırlığındadır.
Lakin mühəndislər bu çəkidən öz xeyrlərinə istifadə ediblər. Şaetzle qeyd edib ki, batareya avtomobilin ağırlıq mərkəzindən aşağıda, aşağıda yerləşdirilib. Bu yerləşdirmə idarəetməni əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdırır və avtomobili benzin modelindən "yüngül" hiss etdirir. Yeni Active Ride System, yeni oxlar və təkərlərlə birlikdə çevikliyə də töhfə verir.
Yerləşmə məsafəsi və doldurma sürəti istənilən müasir EV-nin praktikliyini müəyyən edir və yeni elektrikli Cayenne təsirli rəqəmlər təqdim edir:
Yerləşmə məsafəsi: WLTP test dövrünə görə 642 km-ə qədər sürmə məsafəsi.
Memarlıq: Qabaqcıl 800V elektrik memarlığı.
Doldurma sürəti: Maksimum DC doldurma sürəti 400 kVt-a qədər çatır və bu da sürücülərə batareyanı "16 dəqiqədən az" müddətdə 10%-dən 80%-ə qədər doldurmağa imkan verir.
SUV-un imkanlarını həqiqətən inkişaf etdirməyi planlaşdıran macəra axtaranlar Offroad Paketini seçə bilərlər. Hava asqısı "yolsuzluq" vəziyyətinə qoyulduqda, bu seçim avtomobilin yaxınlaşma bucağını 25 dərəcəyə, yerdən təmizlənməni isə 245 mm-ə qədər artırır.
Avropa və ABŞ-dakı müştərilər bazardan asılı olaraq baza modeli üçün yeni Cayenne-ni təxminən 93.000 avrodan başlayaraq sifariş edə bilərlər. Turbo versiyası 139.100 avrodan başlayır ki, bu da Ştutqartın ən sürətli SUV-u üçün həddindən artıq deyil. Sağ sükanlı bazarlar bu modelin gəlməsi üçün daha bir neçə ay gözləməli olacaqlar, lakin kağız üzərindəki rəqəmlərə əsasən, gözləməyə dəyər.



BTC / USD
ETH / USD
LTC / USD
ZEC / USD







































