AZ

Elektrikli avtomobillərin güc mübarizəsi: Çin şirkətləri güclənir!
 

18eb98219f8dd386c0c9a35d43cf9119.jpg
04.12.2025 13:25

Elektrikli avtomobil bazarında mövqelərini möhkəmləndirən Çin şirkətləri də batareya seqmentini ələ keçiriblər. Təfərrüatlar budur.

 

Çindən gələn yeni bir hesabat, yerli şirkətlərin qlobal elektrikli avtomobil batareyaları yarışında lider mövqedə möhkəm dayandığını göstərir. 2025-ci ilin ilk on ayında dünya miqyasında elektrikli nəqliyyat vasitələrinin (EV) batareyalarında saxlanılan ümumi enerji miqdarı əhəmiyyətli bir sıçrayış edərək 933,5 GVt/saata çatdı.

 

CATL və BYD liderlik edir

 

Rəqəmlərə daha yaxından baxdıqda, bu gücün haradan gəldiyi aydın olur. Dünyanın ən böyük on batareya təchizatçısından altısı Çində yerləşən şirkətlərdir. Ümumi gücü 644,4 GVt/saat olan bu altı şirkət qlobal bazarın böyük 68,9%-ni idarə edir. Bu, əvvəlki ilə nisbətən təxminən 3 faiz bəndi artım deməkdir.

 

xiaomi electric

 

Zirvə görüşünün mübahisəsiz ağır çəkili çempionları Çin nəhəngləri CATL və BYD-dir. Təkcə bu iki şirkət qlobal quraşdırılmış batareya tutumunun yarısından çoxunu təşkil edir.

 

CATL: Mübahisəsiz liderliyini qoruyub saxlayır, 355,2 GVt/saat quraşdırılmış gücü ilə birinci yeri tutur. Bazar payı ən yaxın rəqibinin ikiqatından çox, 38,1%-ə yüksəlib.

 

BYD: 157,9 GVt/saat gücü ilə ikinci yerdə rahatlıqla yerləşir və 16,9% bazar payına malikdir. BYD-ni unikal edən şey, həm öz batareyalarını, həm də öz elektrik avtomobillərini və qoşulan hibridlərini istehsal etməsidir. Şirkət təkcə noyabr ayında xaricə 130.000-dən çox minik avtomobili və pikap satıb ki, bu da əvvəlki illə müqayisədə təxminən dörd dəfə çoxdur.

 

Digər inkişaf etməkdə olan Çin şirkətləri arasında CALB (44,3 GVt/saat, 4,7% bazar payı), Gotion High-tech (38,7 GVt/saat, 4,1%), EVE Energy (24,6 GVt/saat, 2,6%) və SVOLT (23,7 GVt/saat, 2,5%) var. Qalan yüksək vəzifələri Cənubi Koreya və Yaponiya təchizatçıları tutur, baxmayaraq ki, onların ümumi bazar payı bir qədər azalıb:

 

LG Energy Solution (Cənubi Koreya): 86,5 GVt/saat quraşdırılmış gücü ilə üçüncü yerdə olan şirkət, Kia EV 3 və Chevrolet-in Ultium platformalı EV-ləri kimi böyük avtomobil istehsalçıları üçün əsas təchizatçıdır. Lakin bəzi Tesla modellərinin satışlarının yavaşlaması onun artımını ləngidib.

 

SK On (Cənubi Koreya): 37,7 GVt/saat gücü ilə Hyundai Ioniq 5, Kia EV 6 və müxtəlif Ford və Volkswagen elektrik avtomobillərini təchiz edir.

 

Panasonic (Yaponiya): Teslanın əsas təchizatçısı olan Panasonic, digər Şimali Amerika avtomobil istehsalçıları ilə 35,9 GVt/saat gücü ilə müqavilələr bağlayaraq öz fəaliyyətini genişləndirməyə çalışır.

 

Samsung SDI (Cənubi Koreya): 25,1 GVt/saat gücü ilə BMW-nin i4, i5, i7 və iX, eləcə də Audi Q6 e-Tron kimi böyük elektrik modelləri üçün batareyalar təchiz edir. Bazar böyüdükcə, BYD, əlverişli və rəqabətədavamlı nəqliyyat vasitələri sayəsində ilin ilk on ayında batareya istifadəsi 216%-dən çox artdığı Avropada xüsusilə güclü uğur qazanır.

 

Sənaye diqqətini sadə qlobal genişlənmədən strateji yerli əməliyyatlara yönəldir. Şirkətlər material təchizatı üçün uzunmüddətli müqavilələr bağlayır və Şimali Amerika və Avropada elektrik avtomobillərinin yığıldığı yerlərə daha yaxın batareya istehsalı müəssisələri tikməyi planlaşdırırlar. Bu dəyişiklik o deməkdir ki, batareya şirkətlərinin bazar üstünlüklərini qorumaq üçün müxtəlif regional qaydalara və tələblərə tez uyğunlaşmaları lazımdır.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox