AZ

Netflix və Spotify podcast tərəfdaşlığını elan edir
 

24198e706e4d7404661dd70d86d59990.jpg
16.10.2025 17:30

Netflix və Spotify, məzmun mənzərəsində inqilab edəcək podcast ortaqlığı imzaladılar. Podkastlar 2026-cı ildən etibarən Netflix-ə əlavə olunacaq.

 

Rəqəmsal yayım dünyasının iki nəhəngi Netflix və Spotify böyük bir müqavilə imzaladılar. Spotify-ın ən populyar video podkastlarından on altısı tezliklə Netflix abunəçiləri üçün əlçatan olacaq.

 

Dünyada milyonlarla abunəçisi olan musiqi və podkast platforması Spotify və video məzmun nəhəngi Netflix qüvvələrini birləşdirdi. Spotify tərəfindən və ilk növbədə məşhur yayım studiyası The Ringer ilə birgə istehsal olunan cəmi 16 video podkast 2026-cı ilin əvvəlindən başlayaraq Netflix kataloquna əlavə olunacaq.

 

Bu addım platformanın video məzmun təklifini podkastlara genişləndirir, Spotify isə ən populyar naşirlərini daha geniş auditoriya ilə əlaqələndirmək imkanı əldə edəcək.

 

Netflix-ə hansı podkastlar gəlir?

 

Müqavilə çərçivəsində 16 podkast müxtəlif kateqoriyalar üzrə tamaşaçılar üçün əlçatan olacaq:

 

9 İdman Proqramı: Bu siyahıya The Bill Simmons Podcast, The Zach Lowe Show, The McShay Show, Fairway Rollin' və The Mismatch daxil olmaqla The Ringer-in aparıcı idman yayımları daxildir.

5 Mədəniyyət və Həyat Tərzi Proqramları: Pop mədəniyyəti və həyat tərzi məzmunu, məsələn, Yenidən Baxılanlar, Böyük Şəkil və Dave Çanq Şousu Netflix-də də mövcud olacaq.

2 Əsl Cinayət Proqramı: Sui-qəsd nəzəriyyələri və Serial Qatillər kimi məşhur əsl cinayət mövzularını əhatə edən podkastlar da platformaya daxil ediləcək.
Buraxılış tarixi və reklam statusu

 

Netflix, ilk olaraq 2026-cı ilin əvvəlində ABŞ abunəçilərinə təqdim ediləcək bu başlıqların daha sonra digər ölkələrə də yayılacağını açıqladı.

 

Müqavilənin digər əsas detalı onun reklam siyasətidir. Bildirildi ki, platforma bu video podkastlar zamanı reklam fasilələri verməyəcək. Bununla belə, Spotify-dan istifadəçilərə tanış olan podkastların özündə olan ənənəvi reklamlar qalacaq.

 

Əsas iddia ondan ibarətdir ki, bu müqavilə həm də bu proqramların hamısının YouTube-da yayımlanmasının qarşısını alır. Bu, istifadəçilərin bu məşhur video podkastlara baxmaq üçün Netflix və ya Spotify abunəliyini məcbur edə bilər.

 

Netflix və Spotify rəsmiləri vurğulayırlar ki, tərəfdaşlıq məzmun kəşfini artıracaq və yaradıcılara yeni auditoriyaya çatmaq imkanı təqdim edəcək. Bu strateji addımın rəqəmsal əyləncə sektorunda yeni tərəfdaşlıqlara yol açacağı gözlənilir.

 

 

  

 

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox