AZ

Spotify süni intellekt üçün böyük musiqi şirkətləri ilə əməkdaşlıq edir

 

d2da7453646ae1dca0171a16a32218a3.jpg
18.10.2025 18:00

Spotify, AI musiqi məhsullarını inkişaf etdirmək üçün Sony, Universal və Warner kimi böyük musiqi şirkətləri ilə tərəfdaşlıq elan etdi.

 

Musiqi axını nəhəngi Spotify, sənayenin ən böyük oyunçuları ilə süni intellekt sahəsində əhəmiyyətli əməkdaşlıq elan etdi. Oktyabrın 16-da edilən elana görə, Spotify "süni intellektli musiqi məhsulları" hazırlamaq üçün Sony, Universal və Warner kimi aparıcı musiqi etiketləri ilə işləyəcək. Bu tərəfdaşlıq musiqi sənayesində generativ AI-nin gələcəyini formalaşdırmaq potensialına malikdir.

 

Spotify musiqi sənayesində süni intellekt dövrünü açır

 

Müqavilənin təfərrüatları hələ tam açıqlanmasa da, birgə press-relizdə müəllif hüquqlarının vacibliyi xüsusi vurğulanıb. Bəyanatda deyilir ki, "Musiqiçilərin hüquqları vacibdir. Müəllif hüquqları əsasdır". O, həmçinin bildirib ki, rəssamların və hüquq sahiblərinin bu yeni texnologiyaların hazırlanmasında iştirak etmək seçimi olacaq. Universal Music Group-un baş direktoru Lucian Grainge, bu inqilabi texnologiyanın təqdim etdiyi imkanları sənətçi mərkəzli müqavilələr vasitəsilə qiymətləndirəcəklərini bildirdi.

 

Spotify sözçüsü layihənin hələ ilkin inkişaf mərhələsində olduğunu bildirib. Əsas məqsəd süni intellektdən istifadə edən musiqi həvəskarları ilə sənətçilər arasında əlaqəni gücləndirən məhsullar yaratmaqdır. Spotify bu prosesdə dörd əsas prinsipə əməl edəcək: hüquq sahibləri ilə əvvəlcədən razılıq əldə etmək, ədalətli qonorarın təmin edilməsi, sənətçilərə və hüquq sahiblərinə seçim imkanı vermək və dinləyicilər və sənətçilər arasında qarşılıqlı əlaqəni artırmaq.

 

Bu, Spotify-ın AI texnologiyasından ilk istifadəsi deyil. Şirkət artıq istifadəçilərə fərdiləşdirilmiş pleylistlər təklif edən “AI DJ” funksiyası ilə ondan fəal şəkildə istifadə edir. Keçən ay o, həmçinin platformada icazəsiz süni intellekt tərəfindən yaradılan mahnıları bloklamaq üçün yeni spam filtrini işə saldı. Bu son əməkdaşlıq onu göstərir ki, Spotify süni intellektə həm imkan, həm də tənzimlənməsi lazım olan bir sahə kimi baxır.

 

Spotify-ın bu addımı generativ süni intellekt və müəllif hüququ qanunları ətrafında intensivləşən qlobal müzakirələr fonunda baş verib. Disney və Universal kimi şirkətlərin süni intellekt imic istehsalçısı Midjourney-ə qarşı qaldırdığı iddialar və The New York Times-ın OpenAI və Microsoft-a qarşı süni intellekt modellərini öyrətmək üçün müəllif hüquqları ilə qorunan məqalələrdən istifadə etdiyinə görə iddiaları sənayedəki gərginliyi vurğulayır.

 

Musiqi sənayesi nəhənglərini bir araya gətirən bu yeni tərəfdaşlıq süni intellektin yaradıcı proseslərə necə inteqrasiya oluna biləcəyinin əsas nümunəsi ola bilər.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox