AZ

Xbox imkansızı bacardı! Yaponiyada rekord səviyyədə artım!

d6dd2398817f63122193d67a542d4d29.jpg
27.10.2025 14:13

Xbox-un Yaponiyadakı artımı 2025-ci ildə Microsoft üçün ümidverici bir inkişaf oldu. Şirkət hərçənd ki, avadanlıq satışlarında çətinliklərlə üzləşib, Microsoft Gaming-in baş direktoru Fil Spenser Yapon bazarında oyunçu aktivliyinin ciddi şəkildə artdığını açıqlayıb. Bu vəziyyət Xbox-un ümumi strategiyası ilə də üst-üstə düşür.

Xbox-un Yaponiyada artımı və Fil Spenserin açıqlamaları

Microsoft 2025-ci il ərzində bir sıra problemlərlə qarşılaşdı. Xbox Series X/S satışları Xbox One modelindən geri qaldı. Bundan əlavə, 2025-ci maliyyə ilinin dördüncü rübündə (2025-ci ilin iyununda başa çatan dövrdə) avadanlıq satışları illik müqayisədə 22 faiz azaldı. Game Pass xidmətinin böyümə sürətinin yavaşlaması da diqqət çəkən digər məqam idi. Buna görə Microsoft, gəlirləri artırmaq üçün bəzi oyunlarını rəqib platformalarda satışa çıxarma strategiyasına yönəldi.

Yapon bazarında 20 faizlik artım

Bütün bu çətinliklərin əksinə olaraq, Xbox Yaponiyada sevindirici nəticə göstərdi. Fil Spenser Famitsu nəşrinə verdiyi müsahibədə mühüm məlumatlar paylaşdı. Spenser bildirdi ki, “ötən il ərzində” Xbox platformasında ümumi oyun müddəti təxminən 20 faiz artıb. O, bu artımın yalnız konsollarda deyil, həmçinin PC də daxil olmaqla bütün platformalarda müşahidə edildiyini vurğuladı.

Yaponiya niyə bu qədər vacib bazardır?

 

Bu artım, Microsoft-un “insanların hansı cihazdan istifadə etməsindən asılı olmayaraq Xbox platformasında oynaya bilməsi” strategiyasına uyğundur. Spenser hesab edir ki, Yapon oyunçular üçün məzmun təqdim edildikcə bu böyümə daha da sürətlənəcək. Yaponiya dünyanın ən böyük videooyun bazarlarından biri kimi önə çıxır.

Newzoo tərəfindən aparılan son araşdırmaya əsasən, Yaponiya gəlir baxımından dünyanın üçüncü ən böyük oyun bazarıdır (16,8 milyard dollar). Siyahının ilk pillələrində ABŞ (49,6 milyard dollar) və Çin (49,8 milyard dollar) yer alır. CESA 2024 hesabatına görə, Yaponiyada 29,7 milyon konsol oyunçusu və 14,4 milyon PC oyunçusu mövcuddur. Bu göstəricilər bazarın böyük potensiala malik olduğunu açıq şəkildə ortaya qoyur. Microsoft-un Yapon temalı məzmunlara yönəlməsinin qalıcı bir strategiya olub-olmadığını isə zaman göstərəcək.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox