AZ

Emin Vəliyev: İnfluencer e-ticarətin ayrılmaz hissəsidir

8c24ef1373fcc00d0d6e5861b0044fdc.jpg
27.11.2019 09:30

“Onlayn ticadətdə micro-influencer-lər böyük rol oynayır. Həmin insanlar auditoriyaya təsir göstərən əsas faktordur”.

 

TED.az xəbər verir ki, bunu “World E-commerce” forumu çərçivəsində “Keepface” şirkətinin təsisçisi Emin Vəliyev deyib.

 

Emin Vəliyevin sözlərinə görə, influencer-lər istənilən məhsul haqqında fikrini formalaşdıran insandır: “İnfluencer-lər təqdim etdiyi məhsulun vəkilliyini edir. Onlar auditoriya ilə markanın ortasında dayanan vasitəçidirlər”.

 

O vurğulayıb ki, hazırda “Keepface” bazasında 25 minə yaxın infuelcer mövcuddur.

 

Fatimə ZÜLFİQAR

QARABAĞ bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox