Feysbukun keçmiş əməkdaşı şirkətin insanlarda aludəlik yaratdığını etiraf edib
Feysbukun keçmiş əməkdaşı Tim Kendall şirkətin eyniadlı sosial şəbəkənin insanlarda asılılıq yaratması üçün hər şeyi etdiyini bildirib. O, Feysbuku tütün istehsalçıları ilə müqayisə edib.
TED.az xəbər verir ki, Kendall-a görə, sosial media komandası istifadəçinin diqqətini mümkün qədər çox cəlb etməyə çalışır.
Tim özü 2006-cı ildən 2010-cu ilədək Feysbukda işləyib, yəni saytın sürətli böyüməsi dövründə. Bu böyümə, çox sayda insanları sosial şəbəkədən asılı vəziyyətə gətirən "fiş"lərin tətbiqi ilə bağlı olub.
Bu cür "fişlər" status yeniləmələrini, fotoşəkillərdəki etiketləri, bəyənmələri əhatə edir, ümumiyyətlə isə bir insanın sosial şəbəkədəki vəziyyətinə, mövqeyinə təsir edən hər bir amil.
Kendall bu amili tütün şirkətlərinin siqareti dumanı daha uzun tutması üçün siqaretə şəkər və mentol əlavə etməyə başladıqlarına bənzədir.