AZ

İlk bərk vəziyyətdə olan akkumulyatorla işləyən elektrik avtomobili 2027-ci ildə gəlir!
 

b8fccc37d131220ed0f7a8987d37d002.jpeg
20.10.2025 12:45

Toyota 2027-ci ildə dünyanın ilk bərk cisimli akkumulyatorla işləyən elektrik avtomobilini buraxacaq. Daha uzun məsafə və daha sürətli enerji doldurma vəd edən bu texnologiya realdırmı?

 

Avtomobil nəhəngi Toyota, elektrikli avtomobil dünyasının qaydalarını yenidən yaza biləcək bir açıqlama verdi. Şirkət 2027 və ya 2028-ci illərdə dünyanın ilk tam bərk cisimli akkumulyatorla işləyən elektrik avtomobilini buraxmağı planlaşdırdığını açıqladı. Bu məqsədlə o, Yaponiyada yerləşən Sumitomo Metal Mining şirkəti ilə bərk cisimli akkumulyatorların kütləvi istehsalı üçün lazım olan katod materiallarının hazırlanması üçün birgə müqavilə imzalayıb. Bu inkişaf elektrikli avtomobil bazarında maraqlı yeni dövrün başlanğıcını qeyd edə bilər.

 

Toyota elektrikli avtomobil bazarında öz izini qoymağa hazırlaşır.

 

Elektrikli nəqliyyat vasitələrində istifadə edilən cari litium-ion batareyaları enerji saxlamaq üçün maye elektrolitdən istifadə edir. Solid-state texnologiyası bu mayeni bərk materialla əvəz edir. Bu dəyişiklik batareyaların daha kiçik olmasına, daha yüksək çıxışa malik olmasına, daha sürətli doldurulmasına və daha uzun müddət işləməsinə imkan vermək məqsədi daşıyır. Mütəxəssislər bu texnologiyanı illərdir akkumulyator istehsalçıları üçün "müqəddəs grail" kimi təsvir etmişlər və son illərdə keramika əsaslı materiallarla əhəmiyyətli irəliləyişlər əldə edilmişdir.

 

Toyota bu sahədə işlərini sürətləndirmək üçün müxtəlif tərəfdaşlıqlar qurur. Sumitomo Metal Mining ilə 2021-ci ildən bəri aparılan birgə tədqiqatlar nəticəsində katod materiallarında əhəmiyyətli irəliləyişlərə nail olunduğu açıqlanıb. O, həmçinin texnologiyanın digər kritik komponenti olan bərk elektrolit üzərində Yaponiyanın neft nəhəngi İdemitsu Kosan ilə əməkdaşlıq edir. Toyota bu tərəfdaşlıqların onun yeni nəsil elektrik avtomobillərinin satışa çıxarılmasını sürətləndirəcəyinə inanır.

 

Bununla belə, Toyota bu yarışda tək deyil. Elektrikli avtomobil texnologiyasının qabaqcılları olan Çin akkumulyator istehsalçıları CATL və BYD də öz bərk cisim həlləri üzərində intensiv işləyirlər. Faktiki olaraq, Çindəki bəzi tədqiqat institutlarının bir şarjla 600 mildən (təxminən 965 km) çox məsafəni ötürə bilən batareyalara yol açacaq həllər hazırladıqları bildirilir. Bu arada, SAIC MG "yarı bərk hal" kimi tanınan texnologiyadan istifadə edərək MG 4-ü kütləvi istehsal edən ilk marka oldu.

 

Ekspertlərin fikrincə, texnologiyanın laboratoriya inkişafı ilə milyonlarla ədədin kütləvi istehsalı arasında ciddi fərq var. Əsl problem avtomobil standartlarına uyğun olan akkumulyatorları sərfəli qiymətlərlə və böyük miqdarda istehsal etməkdir. Bu proses gözləniləndən daha yavaş və baha başa gəlir. Toyota 2027-ci ildə satışa çıxarılacaq ilk şirkət ola bilsə də, istehsal problemləri prosesi ləngidə bilər. Növbəti iki-üç il bu “müqəddəs qril” texnologiyasının taleyini müəyyən etməyə hazır görünür.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox