AZ

ChatGPT İndi Reklam Göstərə Bilər!

aaab10b84f278fc7835b717b6f04e20a.jpg
04.11.2025 14:13

OpenAI populyar söhbət botu ChatGPT üçün yeni gəlir modelinə yönəlir. Ödənişli abunəliklərdən əldə olunan gəlirin gözləntiləri qarşılamaması səbəbindən şirkət reklam və sponsorluq imkanlarını dəyərləndirir.
 

 

İstifadəçi və gəlir statistikasına baxış
 

 

Financial Times-ın məlumatına görə, ChatGPT istifadəçilərinin sayı təxminən 800 milyon civarındadır, lakin onların yalnız təxminən 5%-i ödənişli abunəçidir. OpenAI-nin illik gəlirinin təxminən 13 milyard dollar olduğu və bunun təxminən 70%-inin ödənişli istifadəçi bazasından gəldiyi bildirilir. Qiymətləndirməsi 500 milyard dollar səviyyəsində olan şirkət, milyardlarla dollarlıq xərcləmə planlasa da, hələ sabit və güclü gəlir mənbəyi tapmayıb.
 

 

ChatGPT nə planlayır?
 

 

OpenAI platformada reklam göstərilməsini müzakirəyə açıb. Bəzi işçilər bildirirlər ki, istifadəçilər cavabların sponsorluqla sıralandığını düşündüklərini bildiriblər.Reklam yönümlü iş modellərində təcrübəli kadrlar da şirkətə transfer edilib. Hal-hazırda OpenAI-də təxminən 630 keçmiş Meta əməkdaşı çalışır ki, bu da ümumi heyətin təxminən 20%-inə bərabərdir.Rəsmi açıqlamada isə hələlik dəqiq reklam planı yoxdur. Şirkət bildirir ki, reklamlara diqqətli və uyğun zamanlama ilə baxılır.
 

 

Abunə alternativləri və qlobal yayım
 

 

Reklam modelinin yanında OpenAI abunə məhsullarını da diversifikasiya edir. Məsələn, daha uyğun qiymətli Go planı Avropanın bəzi ölkələrində istifadəyə verilib. Bu addım, daha geniş istifadəçi kütləsinə çatmaq və ödənişli abunəçilərin sayını artırmaq məqsədini güdür.
 

 

ChatGPT nə zaman reklam göstərəcək?
 

 

Hələ rəsmi tarix və ya reklam modelinin tam forması açıqlanmayıb.Reklam genişləndirilərsə, istifadəçilərin gözləntiləri və şirkətin dürüstlük imici qorunmalıdır. Reklam gəliri ödənişli abunə gəlirləri ilə birlikdə şirkətin davamlı böyümə strategiyasının vacib hissəsi ola bilər.Reklam modeli tətbiq olunmazdan əvvəl infrastruktur, istifadəçi reaksiyaları və brend etibarı baxımından əhəmiyyətli hazırlıqlar aparılmalıdır.OpenAI hələlik ChatGPT-də reklam modelinə keçidi ciddi şəkildə dəyərləndirir. Ödənişli abunəliklərin təkbaşına böyüməni təmin edə bilməməsi şirkəti yeni gəlir modelləri axtarışına yönəldib. Hələ dəqiq tətbiq başlamasa da, reklam yönümlü iş modeli keçidinin işarələri artıq güclü şəkildə görünür.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox