AZ

Porsche Hyundai-nin Elektrikli İdman Maşınından Təsirlənib
 

feddabb900d3570c02dad2d38d5741f7.jpg
27.11.2025 16:25

Porsche rəhbərlərinin sözlərinə görə, brend Hyundai IONIQ 5 N-dən təsirlənib və onun bəzi xüsusiyyətlərini mənimsəyə bilər.

 

Porsche elektrikli idman avtomobili seqmentində gözlənilməz bir rəqibdən ilham ala bilər. Hyundai-nin performanslı elektrik avtomobili olan IONIQ 5 N-i sınaqdan keçirən Porsche rəhbəri bu təcrübəni "göz açan" adlandırdı və öz modellərinə bəzi əyləncəli xüsusiyyətləri daxil edə biləcəklərinə işarə etdi.

 

Hyundai IONIQ 5 N "göz açan" idi, bəzi əyləncəli xüsusiyyətlər oğurlana bilər!

 

Porsche-nin 911 və 718 model xətləri üzrə vitse-prezidenti Frank Moser, IONIQ 5 N-i bir neçə dəfə sınaqdan keçirdikdən sonra "göz açan" adlandırdı. Moser Dubayda keçirilən Porsche İkonları festivalı zamanı Avstraliyalı jurnalistlərə (The Drive vasitəsilə) "Biz bundan çox şey öyrəndik" dedi.

 

Hyundai-nin elektrik idman avtomobili, 911 GT3 kimi yarış qanuni avtomobillərinə nəzarət edən Porsche-nin GT seriyası prezidenti Andreas Preuningeri də heyran etdi. "Andy Preuninger ilə maşın sürdüyümü xatırlayıram; o, mənim GT dostumdur", - Moser dedi.

 

Porsche rəhbərlərini xüsusilə heyrətləndirən şey, avtomobilin tam gücünü 10 saniyəyə açan N Grin Boost kimi əlavə xüsusiyyətlər idi. "Maşına mindik və mən [N Grin Boost] düyməsini basdım və o, 'Vay' dedi. Onlar təsirli bir şey etdilər", - Moser jurnalistlərə bildirib.

 

N Grin Boost aktivləşdirildikdə, IONIQ 5 N 641 at gücü (478 kVt) və 740 funt-fut fırlanma anı (NGB ilə 770 Nm) təmin edir və 0-dan 100 km/saat sürətini təxminən 3,4 saniyəyə (ABŞ hesabatlarında 3,25 saniyə) toplayır. N Grin güc artırıcısı Hyundai-nin elektrik idman avtomobilinin təklif etdiyi çoxsaylı əyləncəli xüsusiyyətlərdən yalnız biridir. N e-Shift və N Active Sound+ kimi digər xüsusiyyətlər yüksək performanslı daxili yanma mühərrikinin sarsıntı hisslərini və səslərini təqlid edir.

 

Moser, IONIQ 5-dəki kimi virtual səslərin və ötürücülərin "gələcəyin yolu" olduğunu söylədi, lakin sürücülərin onları söndürə bilməli olduqlarını təkid etdi. Moser mediaya verdiyi açıqlamada "Müştəri tamamilə səssiz rejimdə sürmək və ya oyunun bir hissəsi olmaq və virtual altı pilləli mühərrik səsini və virtual ötürücü dəyişikliklərini hiss etmək istəyib-istəmədiyinə qərar verə bilməlidir" dedi. "Bu, gələcəyin istiqaməti olmalıdır."

 

Keçən həftə elektrikli Cayenne-nin satışa çıxarılmasından sonra, Porsche-nin gələn il, 2027-ci il model ili üçün nəzərdə tutulan 718 Boxster və Cayman EV-lərini təqdim etməsi gözlənilir.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox