Apple bu yemək tətbiqinin armud loqotipini dəyişdirməsini istəyir
Apple bir yemək tətbiqinə qarşı mübahisəli nota göndərib.
TED.az xəbər verir ki, şirkətin iddiasına görə, "Prepear" və ya armud adlanan cizgi film tərzi meyvə loqotipi, Apple-ın özəl alma loqotipi ilə böyük oxşarlıqlara malikdir.
Şirkətdən hesab edilir ki, armud loqotipi Apple loqotipi ilə aradakı fərqi əngəlləyəcək keyfiyyətlərə malikdir. Bu vəziyyətdə istifadəçilər üçün Prepear və Apple məhsullarını və xidmətlərini ayırd etmək çətin ola bilər. Şirkət bunun Lanham Qanununa zidd olduğunu bildirir.
Bu olanlar Super Sağlam Uşaqlar tətbiqinin əsas şirkəti olan Prepear loqotipini qeydiyyata almaq üçün müraciət etdikdə başlayıb.
Preaper tətbiqi istifadəçilərə reseptləri saxlamağa, təşkil etməyə və xüsusi menyular yaratmağa imkan verir. Armud formalı loqotipin yuxarı sağ küncündə bir yarpaq var.
Şirkət hazırda Prepear-ın ticarət markası tətbiqinin rədd edilməsini gözləyir.