AZ

Niyə “Dayan” nişanının digər yol nişanlarından fərqli olaraq səkkiz küncü var? 

755277d3153a3b374622c5cff35bf299.jpg
27.09.2024 13:57

Yollarda ən çox gördüyümüz nişanlardan biri də “Dayan” nişanıdır. Nəzərə alsaq ki, yol nişanları ümumiyyətlə dairəvi formadadır, niyə dayanma nişanının səkkizbucaqlı forması ola bilər?

 

Bəri başdan qeyd edək ki, bu yeni hazırlanmış bir dizayn deyil. Çünki bu formanın arxasında uzun bir tarix var.

 

"Dayan" nişanının mənşəyi avtomobilin ilk dövrlərinə gedib çıxır. O vaxt yol hərəkəti qaydaları hələ formalaşmadığından səyahətlər son dərəcə xaotik idi. Bu çaşqınlığın qarşısını almaq üçün amerikalı iş adamı Uilyam Felps Eno yol təhlükəsizliyi ilə bağlı ilk qaydaları təklif etdi. Dayanma nişanı bu qaydalar çərçivəsində piyadaların təhlükəsizliyini təmin etmək məqsədilə tətbiq edilib.

 

1923-cü ildə Mississippi Vadisi Dövlət Yol İdarələri Assosiasiyası tərəfindən yaradılan yol nişanı sxemində dayanma nişanının formasının səkkizbucaqlı olması müəyyən edilmişdir. Bu sistemdə işarələr təhlükə səviyyəsinə görə sıralanır - dairə ən yüksək təhlükə olaraq təyin edilir, ondan sonra isə səkkizbucaqlı gəlir.

 

Səkkizbucağın özünəməxsus forması onu digər əlamətlərdən fərqləndirir və daha diqqətçəkən edir. Səkkiz tərəfli quruluş sürücülərin bu nişanı uzaqdan tanımasını və başa düşməsini asanlaşdırır. Beləliklə, sürücülər kəsişmələrdə dayanmalı olduqlarını daha tez anlaya bilərlər.

 

Bu forma həm də yol nişanlarının tipik formalarına uyğun gəlmədiyi üçün diqqəti cəlb edir. Arxa tərəfdən baxıldığında belə fərqli formaya malik olan dayanma nişanı sürücülərin onu dərhal fərqləndirməsinə imkan verən mühüm formaya malikdir.

TED + bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox