AZ

Togg öz süni intellekt platforması Can.ai-ni işə salır

d0578da12b2fa5ac019e05d5e4c1e905.jpg
10.09.2025 16:38

“Togg” şirkəti “Microsoft Türkiye” şirkəti ilə birgə “Can.ai” adlı süni intellekt platformasını istifadəyə verib. Budur təfərrüatlar.

 

Münhen ticarət sərgisində Togg stendinin ürəyi olan "Trumore Zone" nin ziyarətçiləri avtomobil təcrübəsinin gələcəyini birbaşa təcrübədən keçirmək imkanı əldə etdilər. İştirakçılar Can.ai platforması vasitəsilə "ağıllı doldurma marşrutlarının yaradılması", "nəqliyyat vasitələrinin funksiyalarının səs əmrləri ilə idarə edilməsi" və ekrana toxunmadan işləyən "media və sağlamlıq ssenariləri" kimi xüsusiyyətlərlə unikal qarşılıqlı əlaqə yaşadılar.

 

Can.ai nə təklif edir?

 

Togg-un ZeroTouchUI (Zero Touch Interface) adlandırdığı bu yeni yanaşma ənənəvi səs köməkçilərindən çox-çox kənarda təcrübə vəd edir. İstifadəçinin niyyətlərini, yerini, nəqliyyat vasitəsinin vəziyyətini və keçmiş vərdişlərini təhlil edərək, Can.ai nəinki əmrləri yerinə yetirir, həm də empatiya, öyrənmə, ehtiyacları qabaqcadan görməyə və istifadəçi adından fəal hərəkət etməyə qadir olan tərəfdaşa çevrilir.

 

Bu uzaqgörən texnologiyanın arxasında Togg-un 2020-ci ildən üzərində çalışdığı Türkiyənin ən böyük GPU ilə işləyən süni intellekt təlim infrastrukturlarından biri dayanır. Microsoft Azure Cloud və OpenAI texnologiyaları ilə dəstəklənən Can.ai bu möhkəm təməl üzərində qurur.

 

Togg CEO-su M. Gürcan Karakaş süni intellektə sadəcə bir xüsusiyyət deyil, şirkətin rəqəmsal arxitekturasının strateji dayağı kimi baxdıqlarını bildirdi. Karakaş öz baxışlarını belə yekunlaşdırdı: "Can.ai kontekstini anlayan, niyyəti hiss edən və interfeysə ehtiyac duymadan lazımi addımları yerinə yetirən AI infrastrukturudur. İstifadəçilər sadəcə düşünməklə və ya danışmaqla, heç bir şeyə toxunmadan və ya menyularda itmədən dəstək ala bilərlər. Microsoft ilə bu güclü tərəfdaşlıq sayəsində biz təkcə mobilliyi deyil, həm də bütün həyatı daha da aktivləşdirməyi hədəfləyirik."

 

Platformanın imkanları təkcə sürücülük təcrübəsi ilə məhdudlaşmır. 1000-dən çox yazılı sənəd və 2 milyondan çox zəng qeydi üzrə təlim keçmiş Can.ai Togg Care zəng mərkəzi komandasının "rəqəmsal əkizləri" kimi çıxış edir. Qabaqcıl təbii dil emal (NLP) imkanları sayəsində sifariş izləmədən tutmuş texniki dəstəyə qədər hər cür suallara saniyələr ərzində ən dəqiq cavablar verməklə müştəri təcrübəsində inqilab edir.

 

Microsoft Türkiyə şirkətinin baş meneceri Levent Özbilgin əməkdaşlığı şərh edib: "Süni intellekt istifadəçi təcrübəsini dəyişdirən ən güclü qüvvədir. Can.ai mobillik məkanında bu transformasiyanın ən konkret və təsir edici nümunələrindən biridir. Azure-un qlobal və təhlükəsiz infrastrukturu üzərində işləyən bu platforma texnologiyanın təbii həyatımızın gələcəyinə necə inteqrasiya edəcəyini nümayiş etdirir."

 

Toqqun Münhendəki texnologiya nümayişi brendin təkcə avtomobil istehsalçısı deyil, həm də istifadəçi mərkəzli texnologiya şirkəti olmaq vizyonunu güclü şəkildə nümayiş etdirir.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox