AZ

Oyun Satışları Rekordlar Qırır!
 

f492972ba6d15e3eccaf9d9768999cbc.jpg
24.12.2025 15:40

Qlobal oyun sənayesi 2025-ci ilə qədər nəhəng 197 milyard dollarlıq həcmə çatmağa hazırlaşır.

 

Qlobal oyun sənayesi 2025-ci ilin sonuna qədər nəhəng 197 milyard dollarlıq həcmə çataraq tarixi rekord qırmağa hazırlaşır. Analitik şirkət Newzoo tərəfindən paylaşılan məlumatlar göstərir ki, sektor əvvəlki ilə nisbətən 7,5 faiz böyüyüb.

 

Oyun Satışlarının Piki

 

Bu artımın əsas amillərinə aparat və proqram təminatının qiymətlərinin artması, oyun məzmununun genişlənməsi və yeni nəsil cihazların bazara daxil olması daxildir. İyun ayında satışa çıxarılan Nintendo Switch 2-nin yaratdığı impuls illik gəlir rəqəmlərinin artmasında mühüm rol oynayır.

 

Platforma əsaslı paylanmaya baxdıqda, təkcə mobil oyun sektoru bazarın 55 faizinə nəzarət edir və 108 milyard dollar gəlir əldə edir. Fərdi kompüter (PC) və konsol seqmentləri arasında rəqabət tarixdə ən yaxın səviyyəyə çatıb.

 

45 milyard dollar gəliri olan konsol bazarı bazarın 23%-ni, 43 milyard dollarlıq PC platforması isə 22%-lik paya malikdir. PC bazarındakı bu sürətli artım, konsol istehsalçılarının eksklüziv oyunlarını Steam kimi platformalara köçürmək strategiyasını sürətləndirir.

 

Oyun dünyasındakı bu maliyyə genişlənməsi birbaşa istehlakçı xərclərinə təsir göstərir. Əsas AAA oyunlarının standart qiymətlərinin 70 dollara, hətta Nintendo-nun Mario Kart World kimi bəzi eksklüziv oyunlarının 80 dollara yüksəlməsi ümumi gəliri artırır.

 

Qiymət artımları yalnız yeni çıxan oyunlarla məhdudlaşmır, həm də köhnə oyunların qiymətlərinə təsir göstərir. Aparat təminatı baxımından, Microsoft, Windows 11 əməliyyat sistemində işləyən konsol-PC hibrid strukturuna keçməyə hazırlaşaraq, yeni nəsil Xbox strategiyasını tamamilə dəyişdirir.

 

Nintendo-nun yeni konsolu olan Switch 2, ilk dörd gündə 3,5 milyon satışa çatdı ki, bu da sələfinin performansını ikiqat artırdı. Sentyabr ayının sonuna qədər satışları 10,36 milyon ədədi keçərək, cihaz brendin tarixində ən sürətlə böyüyən aparat təminatına çevrilmək yolundadır.

 

Sektordakı bu dinamizm oyun tərtibatçılarına ənənəvi metodlardan kənara çıxaraq fərqli rəqəmsal mağazalar və abunə sistemlərini tətbiq etməklə gəlir modellərini şaxələndirməyə imkan verir. Aparat təminatı yenilikləri və artan xidmət xərcləri ilə idarə olunan qlobal oyun bazarı 200 milyard dollarlıq həddə həmişəkindən daha yaxındır.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox