AZ

Yeni Ferrari Testarossa at gücü rekordları qıracaq

be85fb2d95b70903bc54205b482f15ac.jpg
11.09.2025 12:30

Yeni Ferrari Testarossa rəsmi olaraq gəldi. Avtomobil performansında böyük fərq yarada bilər.

 

Ferrari SF90-ın ​​varisi olaraq tamamilə yeni model 849 Testarossa-nı təqdim etdi. Markanın bu günə qədərki ən güclü istehsal modeli olan bu hibrid hiperkar, çoxdan formalaşmış Testarossa adını canlandırır.

 

Yeni Ferrari Testarossa uğuldayır

 

Yeni Testarossa-nın mərkəzində Ferrari-nin F154 V8 mühərrikinin təkmilləşdirilmiş versiyası dayanır. Daha güclü daxili hissələr və daha böyük turbomühərriklərlə təchiz edilmiş mühərrik təkbaşına 818 at gücü hasil edir. Bundan əlavə, üç elektrik mühərriki - ikisi öndə və biri arxada - əlavə 216 at gücü əlavə edərək, ümumi gücü 1035 at gücünə çatdırır.

 

Tam ötürücü və fırlanma momentinin vektoru bu sistemlə standart olaraq gəlir. 6,5 kVt/saat tutumlu akkumulyator sayəsində avtomobil təkcə elektrik enerjisi ilə 26 km məsafə qət edir və 130 km/saata qədər sürətlə elektriklə idarə etməyə imkan verir.

 

Onun performans göstəriciləri təsir edicidir. Yeni Testarossa 0-dan 100 km/saata cəmi 2,3 saniyəyə sürətlənir və maksimal sürəti 330 km/saatdan çoxdur. Onun aerodinamikası da performansı dəstəkləmək üçün xüsusi olaraq hazırlanmışdır.

 

Avtomobil bir saniyədən az müddətdə işə salınıb geri çəkilə bilən aktiv arxa spoyler və arxa bamperə inteqrasiya olunmuş “əkiz quyruqlu” qanadlara malikdir. Bu, 250 km/saat sürətlə 415 kq endirmə qüvvəsi yaradır ki, bu da SF90 ilə müqayisədə 25 kq artım deməkdir. Bundan əlavə, əlavə Assetto Fiorano paketi standart modellə müqayisədə 30 kq çəkiyə qənaət edərək avtomobilin quru çəkisini 1570 kq-a endirir.

 

Yeni Testarossa-nın dizaynı orijinal modellə tamamilə eyni olmasa da, bəzi klassik detalları özündə birləşdirir. Farları birləşdirən parlaq qara zolaq və ön bamperin bucaqlı forması keçmişin Testarossasını xüsusilə vurğulayır.

 

Avtomobil iki kuzovda mövcuddur: kupe və Spider. Spider versiyasında 45 km/saat sürətlə 14 saniyəyə açılıb bağlana bilən qatlanan dam var. Bu mexanizm avtomobilə təxminən 90 kq əlavə çəki əlavə edir.

 

İnteryer sürücü yönümlü dizayna malikdir. Sükan çarxındakı toxunma idarəetmələri ənənəvi düymələrlə əvəz edilib, rəqəmsal displey isə Apple CarPlay, Android Auto və MyFerrari Connect kimi qoşulma funksiyalarını dəstəkləyir. Simsiz şarj da standartdır.

 

Ferrari yeni 849 Testarossa üçün ilkin sifarişləri qəbul etməyə başlayıb. Avropada kupe versiyasının qiymətləri 460 000 avrodan, Spider versiyası isə 500 000 avrodan başlayır. İstehsalı gələn il başlayacaq.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox