Huawei, Avropada üç Aito Electric yolsuzluq avtomobilini elan etdi!

Huawei, Avropada keçirilən IAA Mobility tədbirində üç yeni Aito elektrik yolsuzluq avtomobilini təqdim etdi. Təfərrüatlar burada.
Münhendə keçirilən IAA Mobility 2025 ticarət sərgisində Huawei, Aito brendindən üç yeni elektrik yolsuzluq avtomobilini təqdim etdi. M5, M8 və M9 adlanan bu modellər qabaqcıl texnologiyaları, çevik mühərrik variantları və rəqabətli qiymətləri ilə Avropanın elektrikli avtomobil (EV) bazarını canlandıra bilər. Budur təqdim olunan üç yeni avtomobil...
Huawei texnoloji xüsusiyyətləri ilə Aito M5, M8 və M9 modellərini təqdim edir
Aito brendi Çin markası Seres və Huawei ilə ortaq şəkildə istehsal olunur. Seres avtomobillərin istehsalı ilə məşğul olur, Huawei isə avtomobilin “beyni” rolunu oynayır. Huawei HarmonyOS ilə təchiz edilmiş məlumat-əyləncə sistemlərindən tutmuş qabaqcıl sürücüyə yardım xüsusiyyətlərinə, elektrik mühərriklərinə və sensorlara qədər bütün texnoloji infrastrukturu təmin edir.
Aito M5
Markanın giriş səviyyəli modeli olan M5 sərgidə ən çox diqqət çəkən avtomobillərdən biri olub. Uzunluğu 4785 mm, eni 1930 mm və hündürlüyü 1625 mm olan bu orta ölçülü SUV sadə və müasir dizaynı ilə öyünür. Damda yerləşən 192 sətirli LiDAR sensoru avtomobilin texnoloji infrastrukturunu ortaya qoyur.
İçəridə rəqəmsal alətlər klasteri və ikidilli sükan çarxının arxasında yerləşən böyük 15,6 düymlük sensor ekran diqqət çəkən məqamlardır. Mərkəzi konsolda simsiz doldurma yastıqları və stəkan tutacaqlar praktikliyi təklif edir.
M5 iki fərqli mühərrik variantı ilə mövcuddur. Tam elektrik (BEV) versiyada 200 kVt (268 at gücü) hasil edən tək arxa mühərrik var. Onun 83 kVt/saat CATL batareyası Çinin CLTC sınaq dövrünə uyğun olaraq 602 km məsafəni təmin edir. EREV (Extended Range Electric Vehicle) modeli yalnız akkumulyatoru doldurmaq üçün istifadə edilən 1,5 litrlik benzin generatoruna malikdir.
Bu model arxa təkərli (200 kVt) və 365 kVt (200 kVt) gücündə tam ötürücülü (489 at gücündə) mövcuddur. Çində 229,800 ilə 249,800 RMB (təxminən 27,500 - 29,890 avro) arasında pərakəndə satışdadır.
Aito M8
M8 markanın tam ölçülü yolsuzluq avtomobilidir və 2025-ci ilin aprelində satışa çıxarıldıqdan sonra Çində öz seqmentində ən çox satılan avtomobildir. O, M5-dən daha böyükdür, uzunluğu 5,190 mm və geniş təkər bazası 3,105 mm-dir.
İnteryer dizaynı beş və ya altı yerlik konfiqurasiya ilə rahatlıq təklif edir. Kokpit üç ekranlı konfiqurasiyaya malikdir: 12,3 düymlük alətlər paneli, 15,6 düymlük əsas displey və xüsusi olaraq ön sərnişin üçün nəzərdə tutulmuş 16 düymlük ekran. 68 düymlük artırılmış reallıq funksiyalı baş üstü ekran (HUD) avtomobilin texnoloji xüsusiyyətlərini tamamlayır.
EREV M8 392 kVt (526 at gücü) hasil edən iki motorlu, tam ötürücülü sistemə malikdir, tam elektrik versiyası isə 227 kVt (304 at gücü) arxa ötürücülü və ya 387 kVt (519 at gücü) tam ötürücülü sistemlə mövcuddur. Batareya seçimləri 37 kVt-dan 100 kVt-a qədər dəyişir və maksimum 705 km CLTC diapazonu təklif edir. Çində qiymətlər 359 800 ilə 449 800 RMB (təxminən 43 060 - 53 830 avro) arasında dəyişir.
Aito M9
Aito seriyasının flaqmanı olan M9 özündə lüks və rahatlığı birləşdirir. Uzunluğu 5230 mm və təkər bazası 3110 mm olan o, ailənin ən böyüyüdür. Onun xarici dizaynı unikal əlcək formalı fənərlərə və sürücüyə yardım sistemləri üçün dörd LiDAR sensoruna malikdir.
Huawei Aito
M8 kimi, M9 da üç ekranlı kokpitə və beş və ya altı oturacaq seçiminə malikdir. EREV modeli 365 kVt (489 at gücü) hasil edən iki motorlu sistemə malikdir və 52 kVt/saat batareyanı dolduran 1,5 litrlik mühərriklə təchiz edilir. Tam elektriklə işləyən M9 390 kVt (523 at gücü) və 100 kVt/saat akkumulyator istehsal edən iki motorlu, tam ötürücülü avtomobildir. Çində onun qiyməti 469 800 ilə 569 800 RMB (təxminən 56 222 – 68 190 Avro) arasında dəyişir.