AZ

Nintendo Switch 2-nin 4K sirri ortaya çıxdı
 

5940f0bb66bc58b63d416321ad36e028.jpg
06.10.2025 14:21

Nintendo Switch 2-nin 4K məqsədinə necə çatdığı ortaya çıxdı. Konsol iki fərqli DLSS modelindən istifadə edir.

 

Nintendo Switch 2 vizual gücünü artırmaq üçün NVIDIA-nın DLSS texnologiyasının iki fərqli versiyasından istifadə edir. Digital Foundry-dən Alex Battaglia tərəfindən aparılan son təhlillər, yeni konsolun həm güclü, həm də zəif DLSS versiyasına sahib olduğunu ortaya qoydu. Bu, Switch 2-nin bəzi oyunları 4K qətnamə ilə göstərə bilməsinin səbəbini izah edir, eyni zamanda hərəkət səhnələrində niyə vizual uyğunsuzluqların baş verə biləcəyinə dair ipucları verir.

 

Nintendo Switch 2 və iki fərqli DLSS modeli

 

Battaglia testlərinə görə, Switch 2-də istifadə edilən DLSS-in iki versiyası var:

 

Standart DLSS: PC-lərdə görünən yüksək keyfiyyətli, resurs tutumlu versiya.

 

Ucuz DLSS: Performans yükünü əhəmiyyətli dərəcədə azaltmaq üçün nəzərdə tutulmuş daha "hamar" versiya.

 

Bu "iqtisadi" model tərtibatçılara GPU (qrafik prosessor) üzərindəki yükü yarıya qədər azaltmağa imkan verir, sistem resurslarını başqa yerə ayırmağa imkan verir. Hesablamalara görə, 4K-da tam DLSS üçün 18 millisaniyə tələb olunduğu halda, bu daha ucuz model yalnız təxminən 9 xərcləyir. Bu, böyük qazancdır!

 

Təhlil göstərir ki, aşağı qiymətli DLSS-dən istifadə edən oyunlar (məsələn, Hogwarts Legacy, The Touryst) vizual problemlərlə üzləşir, xüsusən də konsol quraşdırıldıqda və hərəkət səhnələri oynayan zaman. Battaglia qeyd etdi ki, sonuncu model hərəkətsiz kadrlar zamanı kəskin təsvirlər təqdim edərkən, miqyasın yüksəldilməsi hərəkət zamanı düzgün işləmir və konsolu televizorda oynamaq üçün yararsız edir.

 

Bu, tərtibatçıları performans hədəflərinə nail olmaq üçün daha aşağı əsas qətnamələrlə (Fast Fusion-da 648p və The Touryst-də 720p kimi) işləməyə məcbur edir. Əsasən, konsol daha aşağı rezolyusiyada təqdim edir və sonra onu 4K-a yaxınlaşdırmaq üçün "qənaət" DLSS-dən istifadə edir.

 

Bu yanaşma Nintendo-nun yeni hibrid sistemi üçün diqqətli yanaşmasını təmsil edir. Bir tərəfdən, DLSS texniki cəhətdən Switch 2-yə, xüsusən də böyük ekrana qoşulduqda yüksək ayırdetmə hədəflərinə nail olmağa imkan verir. Digər tərəfdən, hərəkət səhnələrində vizual uyğunsuzluqlar Nintendo-nun yüksək səviyyəli PC göstərmə üsullarını portativ cihaza uyğunlaşdırmaqda üzləşdiyi çətinlikləri vurğulayır.

 

Bir çox ilkin mərhələ və başlanğıc başlıqlarının iddialı qətnamə və kadr sürəti hədəflərinə cavab vermək üçün DLSS-in bu dəyişdirilmiş versiyasına etibar etdiyinə inanılır. Gələcək yeniləmələr və tərtibatçı optimallaşdırmaları vasitəsilə bu vizual problemlərin nə qədərinin həll oluna biləcəyi Switch 2-nin uzunmüddətli uğuru üçün kritik rol oynayacaq.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox