Yerli şirkətlər sosial şəbəkələrdən necə istifadə etməlidir? - İMİCİN QORUNMASI

Hazırda sosial şəbəkələr insanların kütləvi toplaşdıqları yeganə məkan olduğu üçün müxtəlif şirkət və korporasiyalar tanıtımlarını bu istiqamətdə qurmağa çalışırlar.
Maraqlıdır, Azərbaycandakı şirkətlər sosial şəbəkələrdəki marketinq strategiyalarında hansı yanlışlara yol verirlər? Onlar imiclərinə xələl gəlməməsi üçün nələrə diqqət edilməlidirlər?
Mövzu ilə bağlı TED.az-a danışan marketinq mütəxəssisi Əfsun Qurbanov bildirib ki, sosial şəbəkələrin idarə olunmasında peşəkar yanaşma izlənilməlidir: "Bəzən şirkətlər işi kiçik agentliklərə, yaxud müstəqil işləyən fərdlərə həvalə edirlər. Onlar isə qeyri-peşəkar kontent ərsəyə gətirməklə, şirkətin imicinə zərər verə, çox səs-küyə səbəb ola bilirlər. Bu şirkətlərdə mərkəzləşdirilmiş piar kampaniyası, marketinq yanaşması, düzgün idarəetmə təsdiq monitorinq sistemi qurulmayıb. Hansısa kontent ərsəyə gətiriləndə bu kommunikasiya strategiyalarından kənar baş verməməlidir. Onun şirkətin kommunikasiyalara uyğun təsdiqlənmiş vahid kontent strategiyası olmalıdır ki, həmin növ və mesajlara üstünlük versin. Burada təsdiq mexanizmi mütləqdir. Çünki insan faktoru var. Orfoqrafik, qrammatik xətalardan tutmuş, dizayn yanlışına qədər, yaxud hansısa krizə səbəb ola biləcək problemlər çıxa bilər. Buna görə, kontent paylaşılmazdan öncə mütləq ələkdən keçməli, rəhbərlik səviyyəsində təsdiqini tapmalıdır. Yəni filtr sistemi mütləqdir. Çünki sosial media hazırda hamının çıxışı olan ünsiyyət vasitəsidir. Bu tip xətalar çox rahat şəkildə insanlar arasında yayıla bilir. Öncədən özümüzü sığortalamağa çalışmalıyıq. Şirkət mütləq bir böhran kommunikasiya strategiyasına sahib olmalıdır. O, köhnə səhvi aradan qaldırmaq üçün nə cür strategiya quracağını bilməlidir. Bu, müştərilərdən üzr istəmək, düzəliş etmək və s. şəklində ola bilər".
Lamiyə SÜLEYMANLI
Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər
AzerGold" QSC-nin fəaliyyətinin 9-cu ili tamam oldu


Google bu proqramı Apple Watch-dan silir!


Adobe iPhone üçün yeni kamera proqramı buraxdı!


"Bakcell"in brend strategiyası nüfuzlu Filip Kotlerin nəşrində


Meta AI komandasını genişləndirir!

“Bakcell” “PwC illik CEO sorğusu”nda iştirak edib


“Bakcell” 4-cü “YAŞAT” düşərgəsinin tərəfdaşıdır


Galaxy Z Fold 7 üçün kritik inkişaf: Onun prosessoru ortaya çıxdı!


ChatGPT populyar xüsusiyyətini pulsuz təqdim edir!


Gənclər sosial təsir üçün yarışdı - Trendyol və PAŞA Holding ideya marafonu təşkil etdi


Xiaomi Smart Band 10 tezliklə satışa çıxarılacaq

"Ağıllı Şəhərlər üçün "iTech Group"-dan Ecolight Həlli"


“Bakcell” “YAŞAT” Fondunun “Hədiyyə Karvanı” layihəsinə qoşuldu


Gözlənilən baş verdi! Elon Musk istefa verdi


iPhone-dan Android-ə keçid daha asanlaşır


Instagram batareyanın boşaldılması problemini həll edib


“Bakcell” regionun ən nüfuzlu innovasiya sammitinin tərəfdaşı olacaq


“Bakcell” süni intellekt təlimi təşkil etdi


iOS 19 batareya istifadəsini süni intellektlə idarə edəcək


Ən yaxşı ekranlı Samsung modelləri! - May 2025


“Bakcell” və “Birbank” Azərbaycanda ilkə imza atdı


Yolun sonu: Samsung məşhur telefonu üçün yeniləmə dəstəyini kəsdi!


Galaxy Z Flip FE üçün yaxşı və pis xəbər


iPhone 17 Pro-nun RAM tutumu ortaya çıxdı!


“Bakcell” “Ən uğurlu rebrendinq layihəsi” mükafatı ilə təltif olundu

