AZ

Qoruyucu əlcəklər artıq motosiklet sürənlər üçün məcburidir

 

4bb1e3cf4a240d6eab7d86bcca92916d.jpg
05.11.2025 14:30

Rəsmi Qəzetdə dərc edilən tənzimləmə ilə, Avtomobil Yolları Trafik Qaydalarına dəyişiklik edilərək motosiklet sürücüləri üçün qoruyucu əlcəklər məcburi hala gətirildi.

 

Avtomobil Yolları Hərəkəti Qaydalarına əhəmiyyətli dəyişiklik edilib. Tənzimləmə motosiklet sürücülərindən və sərnişinlərdən qoruyucu əlcək taxmağı tələb edir.

 

Qoruyucu əlcək tələbi yol hərəkətinin təhlükəsizliyini artıracaq.

 

Rəsmi Qəzetdə dərc olunan və qüvvəyə minən yeni tənzimləmə, Yol Hərəkəti Qaydalarının bir neçə maddəsinə dəyişiklik edir. Qaydaların 150-ci maddəsinə yol hərəkəti təhlükəsizliyinin artırılmasına yönəlmiş yeni tələblər əlavə edilib.

 

Bu yeni qayda ilə, üç təkərlilər və kuzovla qorunanlar istisna olmaqla, bütün motosiklet sürənlər və sərnişinlər qoruyucu əlcək taxmalıdırlar. Bundan əlavə, velosipedlər, elektrikli velosipedlər, mopedlər və motosiklet sürücülərinin qoruyucu baş geyimləri (dəbilqə) və eynək taxmaları tələbi qaldığı halda, sərnişinlərdən yalnız qoruyucu baş geyimləri taxmaları tələb olunur.

 

Türkiyədə motosiklet qəzaları artır

 

Bosch-un keçən ay açıqladığı açıqlamaya görə, Türkiyə motosiklet satışı bir milyonu ötməklə Avropanın ən böyük bazarına çevrilib. Lakin bu artım həm də qəzaların sayının artması ilə müşayiət olunur.

 

TÜİK məlumatları göstərir ki, 2024-cü ildə ölümlə nəticələnən və yaralanan motosiklet qəzaları bütün ölüm və yaralanan yol qəzalarının 31,5%-ni təşkil edib. Bundan başqa, bu qəzaların sayı 2023-cü illə müqayisədə 33%-dən çox artıb. Bu, yeni təhlükəsizlik qaydalarının kritikliyini nümayiş etdirir.

 

Bosch təhlükəsizlik texnologiyalarını vurğulayır

 

Mobillik sektorunun lider şirkəti olan Bosch, Türkiyədə bu artan qəza nisbətlərinin qarşısını almaq üçün qabaqcıl texnologiyaların əhəmiyyətini vurğulayır. Bosch Türkiyə Mobility Orijinal Avadanlıq Satış Direktoru Mehmet Altınbaş Bosch-un Qəza Araşdırmasının nəticələri haqqında danışıb.

 

Altınbaş bildirib ki, hər bir motosiklet seçilmiş ARAS (inkişaf etmiş sürücüyə yardım sistemləri) texnologiyaları ilə təchiz edilsə, ideal şəraitdə motosikletlə bağlı yaralanmaların təxminən altıda birinin qarşısını almaq olar. Məsələn, o qeyd edib ki, motosiklet sürücüsünü xəbərdar edən funksiyalar, məsələn, kor nöqtə yardımı qəzaların qarşısını almağa kömək edə bilər.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox