AZ

Çinli gənclər smartfonlar üçün qızıl stikerləri həvəslə alırlar

 

0d5fef98acb8d3f57b4c22b3ec08fa70.jpg
28.01.2025 10:57

2024-cü ilin sonundan 2025-ci ilin əvvəlinə qədər “Taobao” platforması mobil telefonlar üçün qızıl stikerlərin satışında görünməmiş artım qeydə alıb.

 

TED.az-ın “Renmin Ribao” qəzetinə istinadla verdiyi xəbərə görə, “Tmall” onlayn platformasında “Chow Tai Seng” zərgərlik şirkətinin brend mağazasının nümayəndələri bu yaxınlarda qeyd ediblər ki, ən populyar məhsulların qiyməti təxminən 100 yuan olan qızıl stikerlər və smartfonlar üçün kulonlardır. Bu zərgərlik nümunələrinin əksəriyyəti təxminən 0,1 qram ağırlığında və şəffaf qutu ilə gəlir.

 

İctimai məlumatlar “Taobao”da smartfonlar üçün 200 000-dən çox qızıl stiker satıldığını təsdiqləyir. Əsas hədəf auditoriyası 25-30 yaş arası moda həvəskarı və fərdiyyətçi qadınlardır.

 

Onun populyarlığının əsas amili qızılın qiymətinin kəskin artmasıdır ki, bu da istehlakçıları qiymətli metal əldə etmək üçün alternativ yollar axtarmağa sövq edir. Qızıl stikerlər böyük qızıl əşyaları ala bilməyənlər üçün optimal həll yoluna çevrilib.

 

Trendin yayılmasında gənclər arasında qızıl anlayışının dəyişməsi böyük rol oynayıb. İndi o, yalnız investisiya aktivi kimi deyil, həm də fərdiləşmə və özünü ifadə etmək üçün bir vasitədir.

 

Qızıl stikerlərin çəkisi 0,01-0,2 qram, qiyməti isə bir neçə onlarla yuana qədər dəyişir. Ənənəvi qızıl zinət əşyaları ilə müqayisədə bu, gənc istehlakçılar üçün əlçatanlıqla bağlı maneəni əhəmiyyətli dərəcədə azaldır.

 

Sosial media trendin yayılmasının katalizatoruna çevrilib. Qızıl stikerlərdən istifadə qaydaları, istifadəçi təcrübəsinin aktiv mübadiləsi və dəbdə olan istehlakçı cəmiyyətinin formalaşması ilə bağlı 2 milyondan çox sosial media statusu maraqlı auditoriyanın yüksək səviyyədə iştirakından xəbər verir.

Dünya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox