AZ

iPhone Air gözlənilən uğura nail oldumu?
 

51e666d5a52ba379ea99cb383b840b99.jpg
12.09.2025 16:00

Apple-ın yeni iPhone 17 ailəsi Çin bazarında hit oldu. Bununla belə, iPhone Air üçün işlər yaxşı başlamadı.

 

Apple-ın sentyabrın 9-da təqdim etdiyi yeni iPhone 17 ailəsi Çin bazarında görünməmiş maraqla qarşılanıb. Qısa işə salınma müddətinə baxmayaraq, ölkənin aparıcı e-ticarət platformalarından əldə edilən ilkin məlumatlar göstərir ki, tələb standart iPhone 17 modelinə xüsusilə təəccüblü keçidlə gözləntiləri üstələyib. Bu, Apple-ın əvvəlki il bazar payını saxlamaq üçün mübarizə apardıqdan sonra Çindəki mövqeyini bərpa edə biləcəyinə dair güclü siqnal kimi şərh edilir.

 

iPhone 17 çox populyardır, bəs iPhone Air?

 

Çinin ən böyük onlayn pərakəndə satış şəbəkələrindən biri olan JD.com, iPhone 17 seriyası üçün ilkin sifarişlərin açılışın ilk günündə heyrətamiz 6 milyon ədədə çatdığını açıqladı. Bu rəqəmlər Apple-ın Çində sadiq müştəri bazasını saxladığını və yeni seriyanın istehlakçı həyəcanı yaratdığını nümayiş etdirir. Digər böyük platforma olan Tmall, iPhone 17 seriyası üçün əvvəlcədən sifarişlərin keçən ilki iPhone 16 modellərindən üç dəfə çox olduğunu bildirdi.

 

Bazar analitikləri standart iPhone 17-nin gözlənilməz populyarlığını bir neçə əsas amillə əlaqələndirirlər. Birincisi, Apple-ın bu ilki qiymət strategiyası diqqəti çəkir. Pro modellərinin artan xərcləri və potensial tarifləri əks etdirən qiymət etiketləri istehlakçıların daha büdcəli variant olan standart modelə keçməsinə təsir göstərə bilər.

 

iPhone Air

 

İkincisi, standart iPhone 17-nin təklif etdiyi xüsusiyyətlərin indi "kafidən çox" hesab edilməsi mühüm amildir. Apple-ın A19 çipi, təkmilləşdirilmiş əsas kamera sistemi və artan batareya ömrü kimi əsas təkmilləşdirmələri standart modelə inteqrasiyası Pro modellərinin əlavə xüsusiyyətləri üçün qiymət mükafatını bir çox istifadəçilər üçün əhəmiyyətsiz edir. Xüsusilə Çində iqtisadi qeyri-müəyyənlik və istehlakçıların daha şüurlu xərcləmə meyli daha yaxşı qiymət-performans nisbəti təklif edən standart modelin cəlbediciliyini artırır.

 

iPhone Air-ə maraq azdır

 

Seriyanın ən çox danışılan üzvlərindən biri olan ultra nazik iPhone Air, Çin bazarında gözləntilərdən xeyli aşağı debüt etdi. Təxminən 260.000 ədədlə ən az ilkin sifariş alan iPhone Air, ilk növbədə eSIM texnologiyasını dəstəkləməsi ilə bağlıdır.

 

Çində fiziki SİM kartların geniş yayılması, autentifikasiya üçün fiziki SİM kartları tələb edən hökumət qaydaları ilə birlikdə eSIM-in qəbuluna əhəmiyyətli maneələr yaradır. Apple bu problemi həll etmək üçün China Unicom ilə əməkdaşlıq etsə də, tərəfdaşlıq hələlik bütün daşıyıcıları və istifadəçiləri əhatə etmir, bu da iPhone Air-in potensialını əhəmiyyətli dərəcədə məhdudlaşdırır. Təhlilçilər bu texnoloji və bürokratik əngəllər aradan qaldırılmadıqca iPhone Air-in Çində niş məhsulu olaraq qalacağını proqnozlaşdırırlar.

 

Nəhayət, iPhone 17 seriyasının Çində güclü debütü Apple üçün böyük bir mənəvi təkan oldu. Bununla belə, standart modelin Pro modellərindən üstünlüyü, iPhone Air-in üzləşdiyi çətinliklərlə birlikdə Çin bazarının dinamik və unikal xarakterini daha da vurğulayır.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox