AZ

Mobil tətbiqlərin yüksəlişi davam edir

bcacd7bbe7b17867c74d4904d436dc7f.jpg
28.10.2025 14:51

Əsas ölçüm və analiz şirkəti Adjust bu gün 2025-ci il Mobil Tətbiq Artım Hesabatını yayımlayıb. Hesabat göstərir ki, davam edən məxfilik qaydalarına və artan xərclərə baxmayaraq, qlobal mobil tətbiq iqtisadiyyatı 2025-ci ildə inkişaf etməkdə olan bazarlar və oyun sektorunun liderliyi ilə sabit artım nümayiş etdirib.İlin ilk yarısında tətbiq yükləmələri %11, sessiyalar isə %10 artıb. Bu vəziyyət, marketoloqların süni intellekt texnologiyaları, fərdiləşdirilmiş hədəfləmə və istifadəçi saxlamaya yönəlik strategiyalar vasitəsilə dəyişikliklərə sürətlə uyğunlaşdıqlarını göstərir.
 

 

Adjust, 2025 hesabatı üçün dünya üzrə 5000-dən çox qabaqcıl tətbiqi analiz edərək mobil tətbiq iqtisadiyyatının hansı region və ölkələrdə necə böyüdüyünü və istifadəçi əldəetməsində ən yüksək potensialın harada olduğunu öyrənib. Adjust Artım Skoru metrikası çərçivəsində yükləmələr, tərs CPI, istifadəçi başına günlük sessiya sayı və istifadəçi saxlaması kimi dörd faktor ağırlıqlı şəkildə qiymətləndirilir və ölçü, səmərəlilik və keyfiyyət arasındakı incə tarazlığı əks etdirir.
 

 

2025-ci ildə qlobal Artım Skoru ortalaması 29,2 səviyyəsində olub və bu göstərici bütün region, ölkə və sektorların mümkün kombinasyonlarının performansını qiymətləndirmək üçün tək metr kimi istifadə olunur. Region və ölkə bazalı skorları istifadə edərək Adjust, bu skorları əks etdirən bir artım xəritəsi də hazırlayıb. APAC və LATAM regionları ən sürətli böyüyən bölgələr kimi seçilib.
 

 

Adjust artım xəritəsində önə çıxanlar

APAC bölgəsi 45 puanlıq Artım Skoru ilə region sıralamasında birinci yer alıb. Burada bir çox bazarda aşağı istifadəçi əldəetmə xərcləri, yüksək qarşılıqlı təsir və miqyaslanabilirlik üstünlük təşkil edir. Hindistan 49, İndoneziya isə 43,1 puanla həm oyun, həm də oyun olmayan tətbiq növlərində artımın əsas sürücüsü kimi yüksək yükləmə həcmi ilə xərclərin səmərəliliyini birləşdirib.

LATAM 30,5 puanla regional olaraq 4-cü sıradadır. Argentina 34,9 puanla ölkə bazasında İndoneziyanın dərhal ardınca güclü artım göstərir və istifadəçi əldəetmədə xərclərin səmərəliliyi ilə diqqət çəkir.

MENAT bölgəsində 33,3 puanlıq skorla, Türkiyə 31 puan, Səudiyyə Ərəbistanı isə 26,4 puanla ən uğurlu bazarlardır.

Avropa 32,4 puanla güclü istifadəçi saxlaması və monetizasiya ilə diqqət çəkən bir region olaraq qalır. Finlandiya və Danimarka (hər ikisi 29,1 puan) kimi Skandinaviya ölkələri, Fransa (26,6) və Böyük Britaniya (26,3) kimi daha böyük iqtisadiyyatlardan daha yüksək skor əldə edib. Bu vəziyyət göstərir ki, kiçik bazarlar müəyyən niş sahələrdə yüksək dəyər təqdim edə və daha böyük bazarlara nisbətən daha səmərəli ola bilər.

Şimali Amerika 27,3 puanla daha yavaş artım göstərsə də, yüksək dəyərli istifadəçiləri qorumaq baxımından vacib bazardır. Buradakı artım daha çox yeni istifadəçi əldəetmədən deyil, istifadəçi başına orta gəlirin (ARPU) optimizasiyası və inkişaf etmiş monetizasiya modelləri ilə təmin olunub.
 

 

Oyunlar: qlobal mobil artımın əsas dayağı
 

 

Sektor baxımından oyunlar 45,8 puanlıq Artım Skoru ilə liderliyini qoruyur. Bu uğurda hyper casual və hibrit casual oyunlar ön sıralarda olsa da, kart və musiqi oyunları da yüksək skor əldə edib.Regionlar arasında isə nəzərəçarpacaq fərqlər mövcuddur: Hindistan 52,2 puanla qlobal liderdir, Skandinaviya ölkələri Avropadakı daha böyük bazarlardan daha yaxşı performans göstərir, LATAM-da Argentina və Kolumbiya artım nisbətlərində ön sıradadır, Türkiyə isə MENAT bölgəsinin artım sürətini irəlilədən əsas ölkədir.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox