AZ

Feysbuka qarşı boykot kampaniyası böyüyür

fa1aca8e202ddb18ddb7dfd8a98f7045.jpg
29.06.2020 23:45

Feysbukun nifrət nitqləri qarşısında səssiz qalması ucbatından başladılan #StopHateforProfit (qazanc üçün nifrətə yox) kampaniyası sürətlə böyüyür. 


TED.az Türkiyə mətbuatına istinadən xəbər verir ki, Qeyri-hökumət təşkilatları tərəfindən start verilən kampaniyaya ən son qoşulan şirkət avtomobil nəhəngi Honda olub. 


İlk olaraq The North Face-in dəstək verdiyi boykota daha sonra REI, Upwork, Patagonia və Dashlane kimi brendlər qoşulub. Ardınca Starbucks, Unilever, Verizon, Ben&Jerry’s, Magnolia Pictures və Hershey firmaları da aktiv dəstək verir. Coca-Cola-nın da daxil olduğu etiraz kampaniyası Feysbuku iflasa uğratmasa da, ciddi məbləğ itirməsinə səbəb olub. 


Məsələ haqqında Feysbukun Qlobal İşçi Qrupunun sədr müavini Carolyn Everson-un "hər markanın qərarına böyük sayğı duyuruq. Nifrət nitqinin silinməsi üçün ciddi iş aparmağa fokuslanmağa davam edirik” dediyi bildirilir.

Texnologiya bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox