AZ

Hər kəsi düşündürən bir sual: "Telefonlar bizi dinləyir?" 

bfef97dba10070d99e324adacc950037.jpeg
24.09.2024 18:20

Bu, hamımızın başına gəlıb Dostlarımızla tətil planları və ya sağlam qidalanma haqqında danışırıq və tezliklə sosial media hesablarımızda və ya baxdığımız saytlarda həmin mövzular haqqında reklamlar görürük.


"Telefonlar bizi dinləyir?" sualı beynimizdən keçir.

 

Həqiqətən belədir, yoxsa başqa yaxşı düşünülmüş strategiyalar var?

 

Rəqəmsal reklamın gücü: alqoritmlər və məlumatlar

 

Burada alqoritmlər və məlumat toplama texnologiyaları işə düşür. Texnologiya şirkətləri onlayn davranışlarımızı, maraqlarımızı və üstünlük verdiyimiz məzmunu araşdıraraq bizi açıq kitab kimi oxuyurlar. Bir vebsayta baxdığımızda və ya sosial mediada bir yazıya tıkladığımızda əslində çoxlu izlər buraxırıq. Kukilər adlanan bu kiçik məlumat parçaları onlayn hərəkətlərimizi izləyir. Hansı saytlara girdiyimiz, hansı məzmunda daha çox vaxt keçirdiyimiz, hətta axtarış sistemlərində hansı açar sözlər yazdığımız belə qeydə alınır.

 

Başqa sözlə, biz reklamları bir şey haqqında danışdıqdan sonra deyil, məzmunu axtardıqdan və ya nəzərdən keçirdikdən sonra görməyə başlayırıq. Məsələn, siz yeni televizor almağı düşünürsünüz və bir neçə gün televizor modellərini axtarırsınız. Alqoritmlər sizin marağınızı görür və sizə televizorlar haqqında reklamlar təqdim etməyə başlayır.

 

Sosial media dinləyir?

 

Gəlin telefonlarımızın və sosial media platformalarımızın bizi dinlədiyi mifinə nəzər salaq. Bu mövzuda tez-tez nəzəriyyələr irəli sürülsə də, şirkətlər davamlı olaraq telefon mikrofonlarının yalnız istifadəçi icazəsi ilə müəyyən proqramlar tərəfindən aktiv şəkildə istifadə edildiyini iddia edirlər. Beləliklə, proqram mikrofonunuzu dinləyə və bu məlumatı reklamlarda istifadə edə bilməz. Lakin şirkətlərin topladığı məlumatlar o qədər geniş və müxtəlifdir ki, onların maraqlarınızı təxmin etmək üçün qulaq asmağa belə ehtiyacı yoxdur. Məsələn, dostlarınızla evdə pizza hazırlamaq barədə danışdığınız zaman telefonun mikrofonu bu söhbəti mütləq eşitməyə bilər. Amma siz bu yaxınlarda pizza resepti axtarmısınız və ya pizza haqqında videoya baxmısınız. Hərəkətləriniz alqoritmlərlə izlənilir və sizə uyğun reklamlar yaradılır.

 

Harada olduğunuz da önəmlidir!

 

Məkan məlumatları rəqəmsal reklamların hədəflənməsində mühüm rol oynayır. Telefonlarımız hər zaman harada olduğumuzu bilir və bu məlumat reklamları daha da fərdiləşdirməyə imkan verir. Ticarət mərkəzinə getdiyiniz zaman yaxınlıqdakı mağaza və ya restoranların reklamlarını görə bilərsiniz. Siz hətta ərazinizdəki hava və ya yerli hadisələrə əsaslanan reklamlar görə bilərsiniz. Bu yolla, siz bu barədə danışdığınız zaman deyil, nəyinsə olduğu yerdə olduğunuz zaman müvafiq reklamlar sizə göstəriləcək.

 

Ümumi qarşılıqlı əlaqə necə reklama çevrilir?

 

Facebook kimi heç bir proqrama daxil olmasanız belə, mobil telefonunuzun yeri izlənilir və məlumatlar reklam hədəflənməsi üçün istifadə olunur.

 

Ətrafınızdakı insanların onlayn və fiziki hərəkətləri də gördüyünüz reklamlara təsir edə bilər. Bu üsul əslində rəqəmsal reklamın nə qədər mürəkkəb və təkmil olduğunu ortaya qoyur.

TED + bölməsindən digər xəbərlər

Daha çox